کد خبر: ۶۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - 07 April 2016
سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش و نتیجه بدست آمده راضی نیست اما اطمینان دارد شاگردان او به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.
سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد تیمش و نتیجه بدست آمده راضی نیست اما اطمینان دارد شاگردان او به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، پاری سن ژرمن نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند. این تیم که در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس از منچسترسیتی پذیرایی کرد با تساوی دو بر دو متوقف شد تا کار این تیم برای صعود به دور بعد سخت باشد.

با وجود آنکه پاری سن ژرمن نتیجه خوبی بدست نیاورده است اما لوران بلان از صعود به نیمه نهایی اطمینان دارد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: اشتباهات زیادی داشتیم. بازیکنان منچسترسیتی موفق شدند در شبی که پاری سن ژرمن تمرکز لازم را نداشت، دو گل به ثمر برسانند. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و آمار نشان می دهد که تیم برتر بازی بودیم. با این حال، اشتباهات فردی بسیار بدی داشتیم و منچسترسیتی به خوبی از این اشتباهات استفاده کرد. نتیجه خوبی بدست نیاوردیم اما اطمینان دارم به دور بعد راه پیدا خواهیم کرد.

او ادامه داد: می توانستیم قبل از سیتی دروازه این تیم را باز کنیم. زلاتان ایبراهیموویچ پنالتی را تبدیل به گل نکرد و چند فرصت بسیار خوب دیگر را از دست دادیم تا اینکه کوین دی‌بروین دروازه ما را باز کرد. با این حال به بازی برگشتیم و دو گل دیگر به ثمر رساندیم اما یک اشتباه بسیار بد، کار دست ما داد و گل تساوی را دریافت کردیم.

بلان درباره دیدار برگشت گفت: فلسفه ما در دیدار برابر سیتی تغییر نخواهد کرد. فکر نمی کنم منچسترسیتی در دیدار برگشت به دنبال حفظ نتیجه باشد و آنها هم دوست دارند بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهند. این برای هر دو تیم بهتر است. اگر می خواهیم در دیدار برگشت به پیروزی برسیم، باید در خط دفاعی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم. در غیر این صورت، شانسی برای پیروز شدن نخواهیم داشت.

بلان در ادامه سخنان خود درباره زلاتان گفت: او در این دیدار یک پنالتی از دست داد و بعد از آن هم یک فرصت مسلم گلزنی را خراب کرد. کاملا روشن بود که روز زلاتان نبود. با این حال او در نهایت موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. او می توانست بسیار بهتر از این ظاهر شود. با این حال باید بگویم این بازی را فراموش کردیم و به دیدار برگشت فکر خواهیم کرد.

دیدار برگشت دو تیم سه شنبه هفته آینده در ورزشگاه الاتحاد برگزار خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: