کد خبر: ۶۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - 08 April 2016
بانکداری ایرانی –شرکت بیمه گری "ما" از بیمه گرهایی است که درصدد است گوی سبقت را از دیگر بیمه گرها برباید . این شرکت در سال 95 تصمیم دارد در فروش بیمه، سود آوری و تولید حق بیمه رتبه های بهتری را در بین دیگر بیمه گرهای بزرگ داخلی را کسب کند .
بانکداری ایرانی –  شرکت بیمه گری "ما" از بیمه گرهایی است که درصدد است گوی سبقت را از دیگر بیمه گرها برباید . این شرکت  در سال 95 تصمیم دارد در فروش بیمه، سود آوری و تولید حق بیمه  رتبه های بهتری را در بین دیگر بیمه گرهای بزرگ داخلی را کسب کند . 

 این شرکت بیمه ای در صدد است که در حوزه  درآمد حق بیمه نیز  در سال 95 رشد 17 درصدی را تجربه  کند و از رقم 1هزار و 531میلیون ریال به 1هزارو 796 میلیون ریال برسد. این در حالی است که بیمه ما  در سال 94 نزدیک به 50 درصد در تولید حجم حق بیمه ، رشد داشت.  علاوه بر این شرکت بیمه "ما" در   سال ۹۴ در شاخصه تعداد بیمه نامه ها با رشد 14 درصدی و حق بیمه های دریافتی44 درصدنسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است. 

بیمه ما در سال 94 معادل  68.442 میلیون  ریال سود شناسایی کرده که نسبت به سال 94 که 433.999میلیون ریال بود رشد  8 درصدی  را تجربه کرده است. در واقع  بیمه ما در سال 94 معادل 434 ریال سود را پیش بینی کرد اما برای سال  95 با عملکردی بهتر توانست 494ریال سود را پیش بینی کند که معادل 14درصد رشد نسبت به سال  قبل است داشت 

از طرف دیگر این شرکت بیمه ای  قصد دارد  افزایش سرمایه  150درصدی را تجربه کند . مجید صفدری ، مدیر عامل بیمه ما ، اعلام کرده است که این شرکت درصدد است تا پایان سال ٩٥ به بالاترین میزان و 150درصد افزایش سرمایه برسد. افزایش سرمایه 150 درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات طی سال جاری عملیاتی خواهد شد و طی آن سرمایه شرکت از 100میلیارد تومان به 250 میلیارد تومان می رسد. در این صورت سود هر سهم با سرمایه جدید معادل 228 ریال خواهد شد.

یکی دیگر از اقدامات این بیمه در فروش بیمه عمر است این بیمه که در سال 93 رتبه چهارم را در فروش بیمه در بین تقریبا 30 بیمه گر ایرانی را کسب کرده بود در اعلام برنامه های سال 95خود آورده است که در فروش بیمه‌نامه به صورت متقاطع، افراد مختلفی اعم از بانک، مشتری، بازاریاب و شرکت بیمه ذینفع هستند که باید منافع هر بخش را از منظر خود طیف مربوط شناسایی و اجرایی کرد. در فروش متقاطع ٤ شاخصه سرعت، دقت، ارتباطات دوجانبه، مشاوره در فروش باید رعایت و توجه شود.

 به گزارش بانكداري ايراني ،همچنین شرکت بیمه «ما» در حوزه نفت، گاز و انرژی ورود کرده و سعی دارد از جدیدترین و به‌روزترین اطلاعات بیمه‌ای استفاده کند. این شرکت که از سال 90  ثبت و از 15 تیرماه همان سال قادر به کسب مجوز از بیمه مرکزی ایران شده دارای 23 شعبه بوده و در بیش از 15 استان و یا شهرستان نیز دارای باجه است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: