کد خبر: ۶۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - 26 March 2016
مجموعه راهبری و پایش خودپردازهای بانک دی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر هموطنان با برنامه‌ریزی محاسبه شده و مدون در کلیه ایام تعطیل نوروز در دو شیفت به صورت تمام وقت پاسخگوی مراجعین بودند.
مجموعه راهبری و پایش خودپردازهای بانک دی برای بهره‌مندی هرچه بیشتر هموطنان با برنامه‌ریزی محاسبه شده و مدون در کلیه ایام تعطیل نوروز در دو شیفت به صورت تمام وقت پاسخگوی مراجعین بودند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی صفوی ـ مدیرعامل شرکت آتیه سازان دی ـ که مسئولیت راهبری خودپردازهای بانک دی را بر عهده دارد از مراقبت دو شیفته خودپردازهای بانک در روزهای آغازین سال نو خبر داد و تاکید کرد که کارکنان شرکت تمام تلاش خود را در راستای تامین رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک دی به کار خواهد گرفت.

وی با تبریک فرارسیدن نوروز و آرزوی توفیق و تندرستی برای مشتریان بانک دی به فعالیت‌های این شرکت در سال 94 اشاره کرد و گفت: این مجموعه با به کارگیری کارکنان مجرب و کارآمد و بهره‌گیری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روز و مجهز با بالاترین سطح امنیت در این حوزه مشغول فعالیت بوده و با تلاش بی وقفه در زمینه پول‌رسانی و پشتیبانی فنی خودپردازهای خارج از شعبه در سال 94 اقدام کرده است.

صفوی اظهار کرد: مجموعه راهبری و پایش خودپردازهای بانک دی با پشتیبانی تعداد بیش از 300 دستگاه در استان تهران خصوصاً شهرهای حومه پایتخت در فضاهای فاقد شعبه و یا هرگونه بستر خدماتی در زمینه بانکداری الکترونیک و نیز تعداد 50 دستگاه در استان البرز و در کلیه مراکز استان‌ها با بیش از 350 دستگاه خودپرداز با تعداد مجموع 700 دستگاه، بالاترین آمار خودپرداز خارج از شعبه در بین بانک های خصوصی کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان دی با بیان اینکه مجموعه با کسب بهترین تراکنش و رضایت مشتریان توانسته است خدمت رسان عموم مشتریان بانک باشد، ابراز امیدواری کرد مجموعه با بهره‌گیری از تجارب چند ساله کارشناسان متخصص این حوزه با ارائه خدمتی متمایز در حوزه خودپرداز و کلیه تجهیزات الکترونیک بتواند سال 95 را با گام‌های استوارتر در راستای شعار ارزش آفرینی و خدمت به جامعه هدف بردارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: