کد خبر: ۶۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - 17 March 2016
ورزش کردن همراه با توجه و تمرکز می‌تواند موثرتر باشد. ورزشکاران بهتر است که از حرکات ورزشی که انجام می‌دهند آگاهی داشته باشند.
ورزش کردن همراه با توجه و تمرکز می‌تواند موثرتر باشد. ورزشکاران بهتر است که از حرکات ورزشی که انجام می‌دهند آگاهی داشته باشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از سایت یاهو، دلایلی وجود دارند که نشان می‌دهد ورزش با توجه و اگاهی بیشتر مناسب‌تر است. سه دلیل اصلی این مساله عبارتند از:

1. ورزشکار قوی‌تر و سریع‌تر می‌شود

حرکات ورزشی زمانی تاثیرگذاری بیشتری دارند که درست انجام شوند. در صورتی که ورزشکار توجه بیشتری داشته باشد می‌تواند عضلات اصلی و مهم بدن را فعال کند. برای مثال به هنگام انجام اسکات اگر فرد توجه داشته باشد که باید باسن را عقب بکشد و عضلات آن را منقبض کند، این حرکت تاثیرگذارتر خواهد بود.

2. از آسیب‌دیدگی‌ جلوگیری می‌شود

با توجه به ورزش کردن باعث می‌شود که از انجام حرکاتی که باعث ایجاد آسیب‌دیدگی‌ می‌شوند جلوگیری شود. ایجاد تنوع و تغییر در حرکات ورزشی در جلوگیری از آسیب‌دیدگی‌ بسیار موثر است.

3. بیشتر از ورزش لذت می برید

بررسی‌ها نشان داده است افرادی که با آگاهی بیشتری ورزش می‌کنند رضایت بیشتری از ورزش دارند و بهتر به نتیجه‌ می رسند. ورزش کردن همراه با توجه، باعث می‌شود که فرد آگاهی بیشتری از فواید ورزش پیدا کند و در نتیجه‌ بیشتر از ورزش لذت ببرد.

انتها‌ی‌ پیا‌م
برچسب ها: ورزش ، ورزشکاران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: