کد خبر: ۶۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - 14 March 2016
این اقدامات از اراده مدیران خارج بوده و عده ای در این اقدامات غیرقانونی دخیل بوده اند اما از مدیران وقت دولت گذشته بابت این دو پرونده شکایت کرده ایم.
 روزنامه آرمان : فرشید گلزاده مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه از اختلاس 8 میلیارد تومانی و فروش 5 میلیارد تومان بن خرید به 11 شرکت صوری در دولت قبل خبر داد. گلزاده تاکید کرد: معتقدم این اقدامات از اراده مدیران خارج بوده و عده ای در این اقدامات غیرقانونی دخیل بوده اند اما از مدیران وقت دولت گذشته بابت این دو پرونده شکایت کرده ایم.

آیت ا... هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه برخی بیت امام را متهم می کنند، آیا آن مجموعه (همچنان) بر همان مسیر حرکت کرده است؟ گفت: بله، اقدامات حاج حسن آقا از احمد آقا کمتر نیست. بلکه به روزتر شده است و به نظر من ایشان بسیار باسواد، باهوش و جامعیت دارد و مثل حاج حسن آقا، ما در تاریخمان کم داریم و لذا دشمن طاووس آمد پرّ او و طیفی، نمی توانند تحملش کنند.

وام های هزارمیلیاردی با زد و بند!، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر به نقل از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری می خوانیم: در گذشته این ابهام همواره در کشور وجود داشت که بخش خصوصی تا چه میزان اجازه دارد که بزرگ شود. خوشبختانه با ابلاغ سیاست های اصل 44 از سوی مقام معظم رهبری این ابهامات به طور کامل رفع شد و مشخص شد که هیچ سقفی برای کار و فعالیت بخش خصوصی در کشور وجود ندارد. البته یک موضوع انحرافی که در این میان به وجود آمده این است که عده ای یک شبه بخش خصوصی شده اند و نمونه آن افرادی هستند که با زد و بند، وام های کلان چند هزار میلیاردی دریافت کرده اند و این در حالی است که برخی فعالان بخش خصوصی که سالیان سال و در نسل های مختلف است که فعالیت سالم صنعتی و اقتصادی دارند، قادر نبوده اند تا این حد چند صد میلیاردی، تسهیلات دریافت کنند.

این روزنامه با انتخاب عنوان ظریف و فراستی؛ به وقت بانکوک!، می نویسد: شنبه شب هفته گذشته، دکتر محمدجواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر هیأتی عازم منطقه جنوب شرق آسیا شد تا علاوه بر شرکت در دو اجلاس آسیایی، روابط دوجانبه و تحولات قاره کهن را با همتایان و مقامات کشورهای اندونزی، سنگاپور، برونئی، تایلند، نیوزلند و استرالیا به گفت وگو بگذارد. اما فارغ از مسائل مربوط به دیپلماسی،این سفر یک اتفاق جالب نیز به همراه داشت. در این سفر ظریف برای انجام یک مصاحبه تلویزیونی رو به روی دوربین رسانه ملی نشست. مصاحبه ای که یک مصاحبه کننده جذاب نیز داشت: مسعود فراستی. اما آنچه که حواس ها را بیش از پیش به این گفت وگوی تلویزیونی جلب می کند،ماجراهای مربوط به عدم اجازه پخش مصاحبه برنامه نود با ظریف و حواشی بعد از آن بود. تصمیمی که روابط عمومی صدا و سیما به علت اتخاذ آن،مجبور به ادای توضیحات در مورد آن شد و عدم پخش این مصاحبه را با انواع دلایل توجیه کرد.

روزنامه آرمان با درج عنوان فروش ترقه 5 سال حبس دارد، نوشت: حدود 24 ساعت مانده به چهارشنبه سوری همچنان انتشار اخبار نگران کننده راجع به حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه آخر سال ادامه دارد. در حالی که اخبار منتشر شده از کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان در حوادث چهارشنبه سوری حکایت دارد، مسئولان پلیس و اورژانس نیز از آماده باش نیروهای خود برای پوشش حوادث مربوط به مراسم چهارشنبه سوری خبر می دهند. بهمن کشاورز حقوقدان و وکیل دادگستری درباره مجازات ساخت و استفاده از مواد محترقه می گوید: اگر مواد جز مواردی باشند که شمردم و عنوان کردم، خود این امر جرم است و به تنهایی قابل مجازات است و مجازات آن هم کم نیست و (حداکثر تا 5 سال حبس) دارد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان «آیت ا... مصباح در دفتر جلیلی» پرداخت و در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان های «جولان وندال ها در چهارشنبه سوری» و «دوگانه سازی های کاذب علیه گذار آرام» را به ترتیب به قلم امیر محمود حریرچی و عباس موسایی انتشار داد و در ستون سرمقاله عنوان «توسعه کشور و مجلس اعتدالی» نوشته فریدون مجلسی را به چاپ رساند.
این روزنامه در ضمیمه امروز با عنوان «قفل کلید قرآنی آیت ا... شکست» و «سالنامه آرمان» را منتشر کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: