کد خبر: ۶۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 08 March 2016
جشنواره خانوادگی عترت با حضور کارکنان بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه و خانواده های آنان برگزار شد.
جشنواره خانوادگی عترت با حضور کارکنان بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه و خانواده های آنان برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمانشاه، حسن رفیعی - مدیر کل شعب استان -  در این مراسم با تقدیر از زحمات همکاران و خانواده های آنان گفت: این همایش به منظور تقدیر و تشکر از همکاران پر تلاشی است که با تمام وجود به رشد و اعتلای بانک کمک کردند و بی شک اگر حمایت های خانواده های آنان نبود این مهم محقق نمی شد.

رفیعی افزود: همسران کارکنان بانک مهر اقتصاد با مهیا کردن محیطی آرام و با نشاط، شرایط کار و فعالیت را به بهترین شکل ممکن برای همکاران فراهم آورده اند از اینرو سهم بزرگی در کسب موفقیت ها و دستاوردها بانک مهر اقتصاد دارند.

مدیر کل استان کرمانشاه تصریح کرد: در صدر اسلام نیز حضرت خدیجه (س) نقش ارزنده ای در رسالت نبی مکرم اسلام داشتند و حمایت های بی بدیلی از پیامبر اکرم(ص) به عمل آوردند و پس از وفات ایشان نیز حضرت زهرا (س) در زمان حیات حضرت رسول(ص) و پس از آن نقشی ویژه و بنیادین در جهان اسلام ایفا کردند .

در ادامه این مراسم دکتر رضا زاده گلی از اساتید روانشناسی در ارتباط با خانواده، عوامل مستحکم کننده آن و چگونگی تعامل و وظایف همسران در قبال یکدیگر مطالبی ارائه کرد.
گفتنی است این مراسم با برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و تفریحی ادامه داشت و در پایان از دو نفر از جانبازان عزیز با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: