کد خبر: ۶۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - 06 March 2016
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 30 هکتار از اراضی ملی و دولتی این منطقه در بهمن امسال خبر داد.
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 30 هکتار از اراضی ملی و دولتی این منطقه در بهمن امسال خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، احمد رئیسی ارزش زمین های آزاد شده را افزون بر 414 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تصرف اراضی ملی و دولتی یک اقدام خلاف قانون است و با حمایت دستگاه قضا با متخلفان به صورت جدی برخورد می شود، افزود: متصرفان این پرونده ها هیچ مدرک محکمه پسندی دال بر مالکیت اراضی رفع تصرف شده در اختیار نداشتند و نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم با رفع موانع ایجاد شده، زمین های دولتی را به حالت عادی بازگرداندند.

به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی این سازمان با گشت مستمر در کل جزیره و احترام به حقوق مردم، با آزادسازی زمین های تصرف شده، عرصه را بر افراد سودجو در این منطقه تنگ کرده اند.

رئیسی اضافه کرد: از اواخر سال گذشته مبارزه با زمین خواری و کوتاه کردن دست متصرفان اراضی ملی و دولتی با ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به این تخلفات در دادگستری شهرستان قشم، پشتیبانی نیروی انتظامی و گشت مستمر نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم در کل جزیره به طور جدی دنبال شده است.

جزیره قشم با حدود 117هزار نفر جمعیت و یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت، شامل 135 کیلومتر طول و عرض متوسط 14 کیلومتر در جنوب کشور و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و به تنهایی از 22 کشور جهان بزرگتر است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: