کد خبر: ۶۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 05 March 2016
شرکت سهامی بیمه "ما"در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش که از 11 الی 14 اسفند برگزار شد، حضوری فعال یافت.
شرکت سهامی بیمه "ما"در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش  که از 11 الی 14 اسفند برگزار شد، حضوری فعال یافت.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"، کارشناسان فنی این شرکت با حضور در این نمایشگاه به معرفی و مشاوره خدمات بیمه ای  پرداختند.

بر اساس این گزارش، بیمه نامه مسافرتی، عمر و سرمایه گذاری  وحوادث از جمله محصولات شاخص بیمه "ما"بود که در این نمایشگاه مورد استقبال مراجعان و مدیران عامل مجموعه های گردشگری، تفریحی و فرهنگی قرار گرفت.


این گزارش می افزاید که باشگاه مشتریان بیمه "ما" به عنوان اولین باشگاه مشتریان حقیقی در صنعت بیمه  از دیگر طرح هایی بود که مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گرفت. باشگاه مشتریان از جمله طرح هایی است که  بیمه "ما" در راستای ارتقای خدمات مشتری مداری  و ارائه خدمات و پیشنهادات ارزشمند برای یکایک مشتریان حقیقی خود ایجاد کرده است.

در این نمایشگاه حجت الاسلام محمدعلی زم معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري دبيرخانه شورايعالي مناطق آزاد تجاري-صنعتي و ويژه اقتصادي کشور، پازاکی مدیر پشتیبانی جزیره و ضرغامی مدیر تشریفات سازمان منطقه ازاد کیش از جمله مهمانان ویژه غرفه شرکت بیمه "ما" بودند.


گفتنی است در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری وسفر کیش،  بیمه "ما" مورد توجه بسیاری از مجموعه های گردشگری، تفریحی و اقتصادی قرار گرفت و در خصوص همکاری های بیمه ای نیز مذاکراتی صورت پذیرفت. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: