کد خبر: ۶۴۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 01 March 2016
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان دلفان خبر داد.
جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف یک فقره اختلاس بانکی به مبلغ 13 میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان دلفان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان سرهنگ علی احمدی تبار گفت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اقدام به اختلاس کارکنان بانکی در دلفان با سوء استفاده از موقعیت شغلی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی، تحقیقات لازم انجام و با به کارگیری شگردهای پلیسی صحت و سقم موضوع مشخص شد.
جانشین انتظامی استان لرستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پس از دریافت استعلام ها متهم را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد : پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی با انجام تحقیقات علمی و ارائه دلایل، مدارک و مستندات موجود متهم به جرم خود مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی و اختلاس مبلغ 10 میلیارد ریال از حساب مشتریان و همچنین خارج کردن سه فقره چک بانکی و در ضمانت گذاشتن آنها برای وام به مبلغ سه میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد.

احمدی تبار اظهار کرد: با کشف 13 میلیارد و 600 میلیون ریال اختلاس بانکی، پرونده این کلاهبردار برای ادامه روند تحویل مراجع قضائی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: