کد خبر: ۶۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - 26 February 2016
توجه به گزارش‌های رسیده از نقاط مختلف استان، مشخص شد در برخی نقاط استان نیازمند تمدید ساعت رای گیری هستیم و با توجه به اختیارات قانونی ستاد، ساعت رای گیری در برخی نقاط تمدید می شود.
سعید شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: توجه به گزارش‌های رسیده از نقاط مختلف استان، مشخص شد در برخی نقاط استان نیازمند تمدید ساعت رای گیری هستیم و با توجه به اختیارات قانونی ستاد، ساعت رای گیری در برخی نقاط تمدید می شود.

وی افزود: طبق این اعلام، با تمدید زمان برگزاری انتخابات در برخی حوزه های استان ساعت خاتمه رای‌گیری ساعت 23 امشب (11 شب) تعیین شده است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی، رأی‌گیری در حوزه‌های انتخابیه تبریز، اسکو، آذرشهر، مرند، جلفا، عجب شیر، میانه، مراغه و کلیبر تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعلام خاتمه رأی‌گیری در برخی شهرستان‌ها تصریح کرد: در شهرستان‌های خداآفرین، ملکان، هشترود، ورزقان، بناب، اهر، چاراویماق، سراب، کلیبر، هریس، شبستر و هوراند خاتمه رای‌گیری اعلام می‌شود.

به گفته شبستری، شعبه های اخذ رای در این حوزه ها  هم ملزم به رای گیری از افراد حاضر در ستادها بوده و رای گیری تا خاتمه مراحل رای دادن افرادی که در محل حضور دارند ادامه دارد.

رئیس ستاد برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی افزود: رای گیری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 2 هزار و 889 شعبه اخذ رای در تمام شهرها و روستاهای استان آذربایجان شرقی از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و از این لحظه رای گیری در برخی شعب ادامه می یابد.

شبستری افزود: فقط در سطح شهر تبریز 715 شعبه در نقاط مختلف شهر از نخستین ساعات آغاز به کار شعب اخذ رای، پذیرای خیل عظیم مردمی بودند و صفوف به هم پیوسته مردم در شعب مختلف هنوز در حال دریافت آرای مردم بوده و هستند.

به گزارش فارس؛ دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان‌شرقی با حضور اقشار مختلف مردم و بیش از 2 میلیون و 909 هزار واجد شرایط رأی از صبح 7 اسفند در تمام نقاط شهری و روستایی استان آغاز شده و همچنان درحال برگزاری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: