بانک دی در سیزدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی در سال 1394 موفق به دریافت «تقدیرنامه سه ستاره» شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی در مراسم تعالی سازمانی که امروز با حضور مدیران دولتی و سازمانهای مختلف شرکتکننده برگزار شد بانک دی با قرار گرفتن در بین شرکتهای پیشرو و با رشد حدود 70 امتیازی نسبت به سال گذشته در الگوی ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت جایزه ارزشمند سه ستاره شد.
دکتر احمد شفیعزاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ با ابراز خرسندی از پیادهسازی مدل تعالی در بانک دی اظهار کرد: خدا را سپاس میگوییم که در سالهای اخیر نگاه جسورانه و متعالی رهبران بانک دی به افزایش شفافیت اطلاعات و ارتباطات و پذیرش فرایندهای خود ارزیابی و قرار گرفتن در معرض ارزیابیهای برون سازمانی با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: نتایج این اقدامات شامل رشد فوق العاده سریع و چند پلهای در بین صد شرکت برتر و همچنین اخد تقدیرنامه دو ستاره از جایزه ملی تعالی سازمانی در سال گذشته است که نشانگر استقرار نظام های مناسب مدیریتی بهبود و بهره وری و همچنین حرکت نهادینه و منطقی بانک در مسیر سرآمدی و تعالی است.
مدیرعامل بانک دی با بیان اینکه موفقیت در این زمینه، مرهون تلاش، همکاری، همدلی و هم زبانی کلیه همکاران بانک است، خاطرنشان کرد: ضروری است از زحمات تمامی همکارانی که در راه تعالی بانک ارزش آفرین دی گام برمیدارند صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و این افتخار را به رهبران تعالی و همه کارکنان ساعی و کوشای بانک دی تبریک و تهنیت عرض کنیم.
بر اساس این گزارش سازمانهای متعالی در متن عملیاتی خود به نتایج برجستهای پایدار دست مییابند که همزمان نیازهای کوتاه مدت و بلند مدت تمام ذینفعانشان را برآورد میسازند.
امروزه در سراسر دنیا، سازمانهای جسور و چابک، خود را مورد ارزیابیهای داخلی و بیرونی از منظرهای کمی و کیفی قرار میدهند تا علاوه بر مقایسه با استانداردها و اهداف رقبای ملی، منطقهای و بینالمللی، خود را در مسیر بهبود و تطبیق با تغییرات سریع و گسترده محیطی قرار دهند.
این امر در ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی و در قالب جایزههای معتبر و ملی زیر برگزار میشود:
1 ـ صد شرکت برتر ایران (مقایسه شرکتها با شاخصهای میزان و رشد فروش، سود آوری و مواردی از این دست) منظر کمی
2 ـ الگوی تعالی سازمانی (ارزیابی شرکتها بر اساس معیارهای توانمندسازها و نتایج کیفی و کمی) منظر کیفی