به منظور ترغیب سازمان ها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، به منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هر چه بیشتر برای آن ها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی ربط سازمانی میسر سازد.