
جلسه ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با حضور مدیرعامل گروه راهبرد هوشمند شهر(هلدینگ) و شرکتهای تابعه بانک شهر برگزار شد.
بیست و ششمین جلسه ارتباط مستقیم سال94 بانک شهر، با حضور مدیرعامل گروه راهبرد هوشمندشهر(هلدینگ) و شرکتهای تابعه در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی 8655 برگزار شد.
سامانه8655 به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده که از این طریق هر هفته یکی از مدیران یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.