کد خبر: ۶۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15 February 2016
شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه، شعبه شهید دامن‌افشار (میرداماد) خود را بازسازی و با حضور مدیرعامل این شرکت بازگشایی کرد.
شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه، شعبه شهید دامن‌افشار (میرداماد) خود را بازسازی و با حضور مدیرعامل این شرکت بازگشایی کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه در راستای اجرای استراتژی‌های خود در زمینه افزایش نفوذ در بازار، از چندی پیش اقدام به بازسازی شعبه‌های قدیم و تبدیل آن‌ها به فروشگاه‌های نسل جدید کرده که در همین راستا شعبه میرداماد نیز با حضور فرشید گل‌زاده کرمانی، مدیرعامل مجموعه، پس از انجام تغییرات لازم، بازگشایی شد.

افزوده شدن بخش‌های برای ارایه غذای سالم و دارو
در تغییرات صورت گرفته در این شعبه، علاوه بر نوسازی و بازسازی ساختمان و تجهیزات فروشگاه بخش‌های جدیدی از جمله محلی برای عرضه مواد تازه با رویکرد سلامت و تازگینیز به آن افزوده شده است.

در این بخش میوه و سبزی تازه به صورت فله و بسته‌بندی، ارایه گوشت و مرغ تازه به صورت فله و بسته‌بندی در حضور مشتریان و انواع ترشیجات و لبنیات تازه و سنتی در کنار محصولات تجاری و صنعتی عرضه می‌شود.

همچنین در بخش کترینگ که برای نخستین بار در فروشگاه‌های رفاه استان تهران ایجاد شده، یکی از معتبرترین مجموعه‌های تهیه غذا به نام «قریشی» به ارایه غذاهای گرم و سرد و انواع دسر و سالاد می‌پردازد.

در بازسازی شعبه میرداماد فروشگاه‌های رفاه، یک مجموعه ارایه دارو نیز به آن افزوده شده است.

بستری برای ارایه 6000 قلم کالا
در فرایند نوسازی این شعبه در کنار سرمایه‌گذاری میلیارد تومانی، برای استفاده از امکانات موجود نیز تلاش شده و برخی تجهیزات تنها بازسازی شده‌اند.

در این تعییرات، بستر لازم برای فروش حدود 6000 قلم کالا در متراژی به وسعت 540 مترمربع، به وجود آمده است. انبار شعبه میرداماد فروشگاه رفاه نیز 400 مترمربع مساحت دارد.

متناسب‌سازی تنوع کالا با شرایط منطقه و نیاز مشتریان، انجام تحقیق و تحلیل در شرایط تجاری و بافت جمعیت منطقه به منظور چینش موثر کالاها و ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات فروشگاه و ارایه تخفیف‌های جذاب از جمله اقداماتی است که برای جلب نظر بیشتر مشتریان نسبت به این شعبه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، بازسازی شعبه میرداماد فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در حداقل زمان ممکن برای تعطیلی انجام شده به گونه‌ای که این فروشگاه پنج روز، تعطیل بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: