کد خبر: ۶۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - 15 February 2016
کنفرانس بین المللی آموزش آنلاین و فرآیندهای آموزشی بانک و بیمه؛
بیمه "ما" در اولین کنفرانس بین المللی آموزش آنلاین و فرآیندهای آموزشی بانک و بیمه مفتخر به دریافت تندیس ویژه شد.
بیمه "ما" در اولین کنفرانس بین المللی آموزش آنلاین و فرآیندهای آموزشی بانک و بیمه مفتخر به دریافت تندیس ویژه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما"،در اولین کنفرانس بین المللی آموزش آنلاین و فرآیندهای آموزشی بانک و بیمه که با حضور دکتر جلالی رئیس  مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دکتر رجایی رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، دکتر دیواندری رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، سفرای کشورهای خارجی،اساتید برجسته ، صاحبنظران و نخبگان برتر دانشگاهی صنعت بانک و بیمه در ایران برگزار شد،  تندیس ویژه این کنفرانس به مهندس مجید صفدری مدیر عامل شرکت سهامی بیمه "ما"اعطا شد.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل بیمه "ما"در این همایش به سخنرانی در خصوص مشتری مداری در صنعت بیمه، رشد و توسعه صنعت بیمه در دوران پساتحریم و  نقش آموزش در صنعت بانک و بیمه پرداخت.

وی  با تاکید براین که یکی از حلقه‌های توسعه یافتگی و پیشرفت اقتصادی کشورها صنعت بیمه آن کشور است،گفت : این حلقه توسعه یافتگی در دنیا با یک شاخصه و پارامتری به عنوان ضریب نفوذ بیمه معرفی می شود . ضریب نفوذ بیمه در ایران در حال حاضر 1.9 درصد است که برای کشوری که دارای ظرفیت های بسیار زیاد است عدد زیبنده ای نیست

صفدری در ادامه اضافه کرد: برای افزایش ضریب نفوذ بیمه، سند چشم انداز 20 ساله ایران ، نقشه راه و تکلیف صنعت بیمه را مشخص کرده و قرار است براساس این نقشه راه ، تا سال 1404 صنعت بیمه در کشور دارای سوداوری اقتصادی و شایستگی در ارایه خدمات به جامعه باشد و با توسعه تعاملات با کشورهای همسایه و توسعه یافته ، جایگاه مطلوبی به دست آورد . ضمن اینکه دستیابی به ضریب نفوذ بیمه به رقم 7.5 درصد از دیگر اهدافی است که باید دراین سال محقق شود و نیل به این هدف نیاز به آموزش ، اگاهی و اطلاع رسانی دارد‌.

وی با اشاره به آنکه  تعامل مناسب بین سازمان، پرسنل و مشتری نیازمند تقویت بازاریابی داخلی است گفت: رکن اصلی تقویت بازاریابی و افزایش جایگاه این بخش از طریق  آموزش به روز  میسر خواهد شد، آموزشی که کاربردی باشد و باعث توسعه صنعت بیمه در کشور شود. همچنین به نظر می‌رسدیکی از دلایل این عدم رشد در صنعت بیمه و پایین بودن ضریب نفوذ بیمه درکشور عدم اطمینان و اگاهی جامعه باشد که دراین بین  جایگاه بازار یابی داخلی بیشتر مشهود می شود‌.

مدیر عامل بیمه "ما"در خصوص بازاریابی تعاملی گفت:بازاریابی تعاملی یعنی این‌که مشتری شریک تجاری ما به شمار می رود و باید به  نیازهایی که دارد پاسخ داده شود که  در این خصوص  قوانین و دستورالعمل های صنعت بیمه باید به روز شود و خدمات جدیدی باتوجه به نیاز مشتریان ارایه شود.

مجید صفدری مدیرعامل بیمه"ما"در پایان  با تاکید براین که  پسابرجام می تواند فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت بیمه در این بخش‌ها باشد افزود : باید شرایطی را ایجاد کرد که بتوانیم در کنار تامین نیاز داخلی، بیمه نامه ، خدمات مالی و سرمایه گذاری به سایر کشور ها صادر کنیم . یکی از مهم ترین راه های دستیابی به این جایگاه ، کسب آموزش های مدرن در صنعت بیمه است و باید دراین بخش تلاش کنیم که با تبادل تجربیات و کارشناسان فنی به کشورها و  بیمه گران بزرگ دنیا، از فرصت های موجود در دوران پساتحریم بیشترین بهره را ببریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: