مرکز پیام مدیریت اتومبیل بیمه کوثر بهمنظور پاسخگویی و برقراری ارتباط مؤثر با بیمهگذاران و زیاندیدگان راهاندازی شد.
مسعود یوسفی مدیر بیمههای اتومبیل شرکت بیمه کوثر گفت: این مرکز براساس اصل مشتریمداری ضمن پاسخگویی به مشتریان، به شکایات و انتقادات مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و از پیشنهادهای ارایه شده در راستای بهبود مستمر و ارایه شایستهتر خدمات بیمهای بهرهگیری خواهد کرد.
وی افزود: زیاندیدگان میتوانند برای بهرهمندی از خدمات پرداخت خسارت و ارسال کارشناس یا معرفی به شعب پرداخت خسارت با این مرکز تماس بگیرند.
وی از فعالیت 24ساعته کارشناسان این مرکز خبرداد و گفت: بیمهگذاران و زیاندیدگان برای برقراری با این مرکز میتوانند با شماره تلفن 89382 داخلیهای 382 و 383 تماس بگیرند.
مدیر بیمههای اتومبیل شرکت با بیان اینکه کارشناسان این مرکز از ساعت 8:30 صبح تا 16:30 بعدازظهر بهصورت حضوری پاسخگوی بیمهشدگان خواهند بود، افزود: بعد از ساعات اداری پیام مشتریان بهصورت اتوماتیک به تلفن کارشناسان پیامک شده و کارشناسان بعد از دریافت پیام در اسرع وقت به امور مشتریان رسیدگی خواهند کرد.