کد خبر: ۶۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - 14 February 2016
بانکداری ایرانی – بانک صادرات با ثبت بالاترین رقم دادوستد و عملکرد در ماه‌های اخیر به‌عنوان لیدر در بازار سرمایه شناخته‌شده است. نماد این بانک در هفته گذشته، بالاترین رقم معاملات را در بازار سرمایه رقم زد و از پربیننده‌ترین و همچنین پر معامله ترین نماد بورس بود .
بانک صادرات بانکداری ایرانی –بانک صادرات  با ثبت بالاترین رقم  دادوستد و عملکرد در ماه‌های اخیر به‌عنوان لیدر در بازار سرمایه شناخته‌شده است.  نماد این بانک  در هفته گذشته،  بالاترین رقم معاملات را در بازار سرمایه  رقم زد و از پربیننده‌ترین و همچنین  پر معامله ترین نماد بورس بود .

بانک صادرات با سرمایه 580هزار میلیارد ریالی  توانست 145ریال سود برای سال 1394 شناسایی کند که این میزان سود برای 58میلیارد سهم  بسیار قابل‌توجه بوده و می‌تواند  بالاترین میزان  تقسیم سود در  سال 94 بین بانک‌های کشور باشد .

از طرف دیگر از 58میلیارد سهم ین بانک ، به میزان  18درصد آن سهام شناور و قابل معامله  بوده که در اختیار سهامداران و در حال دادوستد است این تعداد سهام شناور نشان از آن دارد که این سهم هرگز توسط سفته‌بازها قابل‌جمع آوری و به‌اصطلاح دچار خشک‌شدگی نماد( که توسط نوسان گیرهای سودجو اتفاق می‌افتد ) نیست. 

نماد بانک صادرات هفته گذشته به دلیل داشتن بیشترین تعداد شعبه در داخل و خارج از کشور  و همچنین  به جهت خوش‌بینی  در عملکرد این بانک در دوران پساتحریم،  همواره موردتوجه سهامداران بود . 

در کنار این آمار در بورس ، اطلاعات منتشرشده در خصوص عملکرد بانک در حوزه‌های دیگر نیز قابل‌توجه است این بانک درصدد است که خارج از  حوزه پولی صرف؛ وارد فضای مجازی و  تجارت الکترونیک شود و سودآوری خود را افزایش دهد.

به‌عنوان نمونه  سامانه هم بانک صادرات ایران به دلیل تنوع خدمات با استقبال هم‌وطنان مواجه شده به‌گونه‌ای که در تعداد تراکنش‌های سامانه یادشده در آذرماه سال جاری٦٥ درصد رشد را نشان می‌دهد. همچنين اين بانك به‌منظور تحقق مسئولیت‌های اجتماعي خود خدمت جديد واريز وجوه به‌حساب سازمان بهزيستي، حمايت از كودكان مبتلابه سرطان و ستاد بازسازي عتبات عاليات از طريق س اما نه هم بانک را راه‌اندازی نمود. 

و یا آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که  بيش از ٣٩ ميليون تراکنش توسط پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های اين بانک در دی‌ماه انجام‌گرفته كه اين ميزان بيانگر رشد ٣٠درصدي تراکنش‌ها نسبت به مقطع زماني مشابه در سال٩٣  هست.

و در پایان اینکه  مشتریان این بانک در آذرماه سال ٩٤ به‌طور میانگین روزانه حدود ٢٣ میلیون و ٥٧ هزار تراکنش از طریق سیستم سپهر و درمجموع٦٩١ میلیون و ٧١٧هزار تراکنش موفق مالی انجام داده‌اند، این میزان بیانگر رشد چشمگیر تعداد کل تراکنش‌ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته است و حاکی از استقبال مشتریان از خدمات این بانک است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: