کد خبر: ۶۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - 13 February 2016
شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، در یک پرونده بیش از 3 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و  پرداخت به موقع خسارت، در یک پرونده  بیش از 3 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

 این شرکت چکی به مبلغ 3 میلیارد و هشتاد و دو میلیون و هفتصد و هفتاد و دو هزار ریال خسارت بیمه آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی کارشناسی حادثه به یکی از بیمه گذران خود تقدیم کرد.

بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در شعبه اهواز و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، سیدمرتضی علوی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و سیدرضا حسینی رئیس شعبه اهواز بیمه "ما" چکی به مبلغ 3میلیارد و هشتاد و دو میلیون و هفتصد و هفتاد و دو هزار ریال  تقدیم مدیرعامل "شرکت پارس من" گردید.

این گزارش می افزاید در اثر حادثه تجمع گرده‌های داغ ام دی اف در کیسه جمع آوری کنده و آتش سوزی در پی آن، خساراتی به "شرکت پارس من" وارد آمد که کارشناسان فنی بیمه های آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق حادثه  مبلغ خسارت را تعیین کردند.

گفتنی است مجتبی مفتخر مدیرعامل " شرکت پارس من" ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به پرونده، پرداخت خسارت و مشتری مداری شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان یک پشتوانه برای فعالان عرصه اقتصاد، صنعت و تولیدبا طراحی محصولات جدید، بیش از گذشته پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز بیمه‌گذاران را فراهم نماید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: