نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.
نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه به میزبانی بیمه "ما" و با حضور سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربینالملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمهای کشور برگزار شد.
مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" در این برنامه گفت: متاسفانه تاکنون اعتماد مردم در صنعت بیمه جلب نشده و در بخش مشتریمداری ضعیف عمل کردهایم. برای موفقیت در صنعت بیمه باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهمترین نقش را در این میان روابط عمومیهای صنعت بیمه ایفا میکنند.
وی در ادامه افزود: متاسفانه به نقش مهم روابط عمومی در صنعت بیمه تاکنون توجه جدی نشده است. روابط عمومی به نوعی پایگاه ایجاد مزیت رقابتی محسوب میشود و در زمینه اطلاعات و ارتباطات میتواند مزیت رقابتی ایجاد کند، بنابراین تا جایی که میتوانیم باید از لحاظ دانش به روز خود را در روابط عمومی تقویت کنیم.
صفدری همچنین گفت: ارتباطات بازاریابی 17 شاخصه اصلی دارد که اصلیترین شاخصه آن روابط عمومی است. روابط عمومی بازوی بازاریابی یا فروش است و نقش بسیار حساسی در گسترش فرهنگ بیمه دارد.
مدیرعامل بیمه "ما" تاکید کرد: روابط عمومیها میتوانند با آگاه ساختن اقشار مختلف جامعه با ویژگیهای بیمه نقشی موثر در تامین آینده مردم داشته باشند. لذا وظیفه مهم روابط عمومیها ست که با ایجاد خبرسازی و اطلاعرسانی درست و دقیق فرهنگ بیمه را در میان مردم نهادینهسازی کنند.