کد خبر: ۶۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - 04 February 2016
ارتباطات بازاریابی 17 شاخصه اصلی دارد که اصلی‌ترین شاخصه آن روابط عمومی است. روابط عمومی بازوی بازاریابی یا فروش است و نقش بسیار حساسی در گسترش فرهنگ بیمه دارد.
نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت بیمه کشور به میزبانی بیمه "ما" برگزار شد.

نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه "ما" و با حضور سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل بیمه مرکزی و مدیران روابط عمومی شرکت‌های بیمه‌ای کشور برگزار شد.

مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" در این برنامه گفت: متاسفانه تاکنون اعتماد مردم در صنعت بیمه جلب نشده و در بخش مشتری‌مداری ضعیف عمل کرده‌ایم. برای موفقیت در صنعت بیمه باید در ذهن، روح و قلب مشتریان نفوذ کرد و مهم‌ترین نقش را در این میان روابط عمومی‌های صنعت بیمه ایفا می‌کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه به نقش مهم روابط عمومی در صنعت بیمه تاکنون توجه جدی نشده است. روابط عمومی به نوعی پایگاه ایجاد مزیت رقابتی محسوب می‌شود و در زمینه اطلاعات و ارتباطات می‌تواند مزیت رقابتی ایجاد کند، بنابراین تا جایی که می‌توانیم باید از لحاظ دانش به روز خود را در روابط عمومی تقویت کنیم.

صفدری همچنین گفت: ارتباطات بازاریابی 17 شاخصه اصلی دارد که اصلی‌ترین شاخصه آن روابط عمومی است. روابط عمومی بازوی بازاریابی یا فروش است و نقش بسیار حساسی در گسترش فرهنگ بیمه دارد.

مدیرعامل بیمه "ما" تاکید کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با آگاه ساختن اقشار مختلف جامعه با ویژگی‌های بیمه نقشی موثر در تامین آینده مردم داشته باشند. لذا وظیفه مهم روابط عمومی‌ها ست که با ایجاد خبرسازی و اطلاع‌رسانی درست و دقیق فرهنگ بیمه را در میان مردم نهادینه‌سازی کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: