کد خبر: ۶۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - 29 January 2016
مدیر تیم فوتبال امید با انتقاد از انتشار فهرست هزینه‌های این تیم از سوی وزارت ورزش گفت: آقایان هزینه‌هایی که برای کادر فنی قبلی و پذیرایی از افغانستان کرده‌اند را به اسم ما زدند!
حبیب کاشانی با اشاره به دلایل ناکامی تیم فوتبال امید در رسیدن به المپیک گفت: باید از تمام عواملی که به حضور تیم امید در این مرحله کمک کردند تشکر کنم. کادر فنی و بازیکنان ما که بسیار زحمت کشیدند مظلوم واقع شدند و می خواهم از همه آنها دفاع کنم که برای تیم امید سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به دیدار تیم امید ایران برابر ژاپن گفت: ژاپن فوتبالی دارد که توانسته در شش دوره گذشته به طور متوالی به جام جهانی صعود کند. اگر ما به المپیک صعود می کردیم و یا امروز در فینال بودیم عدالت نبود. آنها کار کرده اند و زحمت کشیده اند تا به اینجا رسیده اند.

وی با انتقاد از سوال نظرسنجی برنامه نود نیز گفت: آمده اند در نظرسنجی یکی از موارد را این گذاشته اند که تعامل بین تیم امید و بزرگسالان وجود نداشته است. این چه سوالی است که مطرح می کنند. یعنی اگر ما در ۳۶ سال گذشته به المپیک نرفته ایم تعامل وجود نداشته است. یعنی ژاپن که این همه موفقیت به دست آورده است با تیم بزرگسالانش تعامل دارد؟ اینها سوال کارشناسی نیست.

حبیب کاشانی در مورد فهرست هزینه هایی که از سوی وزارت ورزش منتشر شده بود نیز گفت: متاسفانه صبح روز بازی ما با تیم قطر لیست هزینه های منتشر می شود. لیستی که جزئیات آن را نگفتند و فقط کلی گویی کرده بودند. ای کاش آقایان می گفتند که از این مبلغ پنج میلیارد و نیم مبغلی حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیلون تومان آن به آقای وینگادا و کادر فنی قبلی تیم امید پرداخت شده است.

کاشانی خاطرنشان کرد: کادر فنی ما و خصوصا آقای خاکپور یک ریال از این هزینه ها را دریافت نکرده است و حتی پول تو جیبی هم دریافت نکرده. بعد چطور آمده اند این لیست را منتشر کرده اند؟

وی افزود: ضمن اینکه هزینه پذیرایی از تیم های نپال، افغانستان و فلسطین هم که به ایران امدند را در این فهرست آورده اند؟ طبیعی است که فدراسیون باید پول بلیت سفرهای تیم ما را می‌داد نه اینکه ما از بازیکنان پول جمع کنیم تا بلیت تهیه کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: