کد خبر: ۶۱۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۴ - 20 January 2016
بانك صادرات ايران در حال حاضر عنوان گسترده‌ترین شبكه بانكي ايران را با داشتن نزديك به 3000 شعبه فعال بانکی و 500 شعبه مشاوره سرمایه‌گذاری در اختيار دارد.
بانکداری ایرانی – بانك صادرات ايران در حال حاضر عنوان گسترده‌ترین شبكه بانكي ايران را با داشتن نزديك به 3000 شعبه فعال بانکی  و  500 شعبه مشاوره سرمایه‌گذاری در اختيار دارد.

 سرمايه كنوني  بانک طبق  صورت سود و زیان اعلامی به سازمان بورس در 31/06/1394 بالغ‌بر 700هزار میلیارد ریال است که 57 میلیارد سهم در بازار سرمایه دارد و از این تعداد،  20 درصد آن را سهام شناور تشکیل می‌دهد که نشان از نقد شوندگی  بالای سهام بانک در بورس  دارد.
 
اين بانك كه از سال ۱۳۷۹ ارائه خدمات الكترونيكي آنلاين را آغاز كرده هم‌اکنون درزمینهٔ تعداد شعب آنلاين، تعداد دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش (pos) و ارائه خدمات بانكي از طريق تلفن همراه و اينترنت رکورددار نظام بانكي ايران است.

بانك صادرات ايران كه بزرگ‌ترین بانك خصوصي كشور به‌حساب می‌آید دارای ده‌ها  شعبه خارجی ، دفتر سرپرستي، ۲ بانك مستقل و۲ بانك مشترك در خارج از كشور هست. و در کشورهای انگليس، فرانسه، آلمان، يونان، لبنان، تركمنستان، ازبكستان، افغانستان، امارات، عمان، قطر و بحرين شعبه دارد.

 تعداد كاركنان این بانک بالاتر از 30 هزار و شعارهای سازماني آن عبارت‌اند از:(بانك صادرات ايران در خدمت مردم)، (حق با مشتري است)،‌ (ايمان، صداقت، و رفتار شايسته ويژگي كاركنان بانك صادرات است)در این بانک حدود ۳۷ ميليون و ۵۳۳ هزار حساب سپهری و تاکنون ۱۵۲ هزار نفر در سيستم بانكداري اينترنتي ثبت‌نام و از خدمات اين سيستم بهره‌مند می‌باشند. طبق آماری که اداره مطالعات و سازمان‌های بین‌المللی  دایره روابط کارگزاری و بانک‌های ایرانی در خارج کشور قبل از تحریم‌ها منتشر کرد تعداد شعبه‌های خارجی بانک‌ها اعلام‌شده که بانک صادرات دارای بالاترین شعبه رادار است .


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: