کد خبر: ۶۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۴ - 16 January 2016
منبع آگاه در کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه احکام متهمان پرونده کرسنت به زودی صادر می‌شود، گفت: قرار است با تحقیق و تفحصی از پرونده کرسنت ابعاد و زوایای پنهان این پرونده نمایان شود.
به گزارش خبرگزاری فارس با طی روال عادی پرونده کرسنت در دادگاه های داخلی کشور، هرروز ابعاد جدیدی از این پرونده، روشن می‌شود.

در همین رابطه یک منبع آگاه در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نمایان شدن ابعاد جدیدی از مثلث فساد و تعیین تکلیف متهمان ردیف اول گفت: قوه قضایه پیگیر احضار و صدور احکام اولیه، متهمان سایر ردیف ها در این پرونده است.

وی با تاکید براینکه قرارداد کرسنت یک معامله شوم بوده و در حقیقت یک مثلث فساد شکل گرفته که یک ضلع آن برخی مقامات دولت وقت بوده است گفت: متاسفانه وزیر نفتی که موجب انعقاد این قرارداد شد، هم اکنون در راس این وزارتخانه قرار گرفته است.

این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد: ضلع دیگر آن دلالان بود که برخی از آنها در زندان هستند و ضلع سوم آن رئیس کمیسیون انرژی وقت مجلس بوده است، بنابراین نباید این اضلاع دوباره کنار هم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه از این اضلاع یک نفر در زندان، یکی در وزارتخانه و دیگری می خواهد به جایگاه قبلی خود یعنی مجلس بازگردد، خاطرنشان کرد: البته پیگیری ما حاکی از ان است که قوه قضاییه قرار است، احکام تمام متهمان این پرونده از جمله سه ضلع ین مثلث را به زودی صادر کند.

وی با بیان اینکه قرار است تحقیق و تفحصی در مورد این پرونده صورت گیرد، ادامه داد: با این تحقیق و تفحص ابعاد و زوایای پنهان این پرونده مشخص خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: