کد خبر: ۵۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۴ - 05 January 2016
​بانک صادرات ایران با هدف ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيكي، طي مراسمي با حضور اسماعيل لـله گاني مدير عامل و جمعي از مديران عالي اين بانك از طرح كليك رونمايي كرد.
بانکداری ایرانی – بانک صادرات ایران با هدف ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيكي، طي مراسمي با حضور اسماعيل لـله گاني مدير عامل و جمعي از مديران عالي اين بانك از طرح كليك رونمايي كرد.

 این بانک در راستای ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان، افزایش رضایتمندی آنان و ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی، طرح كلیک، باشگاه مشتریان را آغاز کرد.

 براساس این طرح کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.

شایان ذکر است قرعه کشی این طرح که از ٨ دی ماه سال جاری شروع و تا ٨ تیر ماه سال آتی ادامه دارد همزمان با عید سعید فطر مورخ ١٦تير ماه سال آتي انجام می شود. 

 گفتنی است مشتریان حقیقی این بانک از طریق استفاده از درگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همبانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های این بانک و درگاه خرید اینترنتی می توانند اقدام به کسب امتیازات نمایند. 


پرينت خبرپرينت خبر

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: