کد خبر: ۵۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 02 January 2016
شرکت بیمه تعاون بعنوان اولین تعاونی بیمه در کشوربا عنایت به منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی از سال 92 شروع به فعالیت نموده است.
بانکداری ایرانی – شرکت بیمه تعاون بعنوان اولین تعاونی بیمه در کشوربا عنایت به منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی از سال 92 شروع به فعالیت نموده است.

رییس هیات مدیره بیمه تعاون در چند روز گذشته نسبت به عزل مدیرعامل اقدام نمود و موضوع رسانه ای گردید ، ساعاتی بعد امید گلزاری مدیر برنامه ریزی شرکت بعنوان سرپرست منصوب شد.

گلزاری از مدیران جوان و موفق کشور بوده که سوابق تحصیلی و کارنامه عملکرد وی ، نوید از جوان گرایی و اراده هیات مدیره بیمه تعاون برای برون رفت از اختلافات سلیقه ای و استفاده از نیروی داخلی شرکت برای پیشبرد اهداف بیمه تعاون می باشد.

با توجه به مصاحبه های اخیر محمدرضا نظام آبادی رییس هیات مدیره بیمه تعاون و نامه سرگشاده وی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با تلاش گروهی از سهامداران در جهت تک قطبی نمودن فضای شرکت که انحراف و تخلف در ساختار تعاونی سهامی عام محسوب می شود به نظر می رسد می بایست به منظور کمک به این شرکت نوپا ، در اسرع وقت موضوع از طریق نهادهای نظارتی مربوطه بررسی گردد .

شایان ذکر است سرپرست فعلی بیمه تعاون دانشجوی ممتاز دوره کارشناسی روایط سیاسی و دیپلماتیک ، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روابط بین الملل ، دارای مدرک دکترای مدیریت DBA و مدرک تخصصی IMBA  (مدیریت اجرایی بیمه از خارج از کشور) بوده و مسلط به زبان های انگلیسی ، هندی و عربی می باشد. وی بیش از این مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دبیر کارگروه آسیا و اقیانوسیه معاونت بین الملل مجمع تشخیص مصلحت نظام ، کارشناس و تحلیلگر مسایل اقتصادی و سیاسی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، معاون ارتباطات و امور بین الملل ستاد مردمی دفاع از حریم اهل بیت ( ع ) ، مشاور شهردار تبریز و نماینده شهرداری تبریز در وزارت کشور، مدیر روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهبود، عضو کمیته تخصصی بانک بیمه و سرمایه گذاری دهمین و یازدهمین کنفرانس ملی توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی، رییس کمیته منابع انسانی و آموزش انجمن حرفه ای صنعت بیمه ، رییس فدراسیون ملی اشتغال و فقرزدایی مجمع ملی جوانان ایران را در کارنامه خود دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: