کد خبر: ۵۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 02 January 2016
مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم ۴۰ نماینده برتر فروش بیمه های زندگی و سرمایه گذاری این شرکت را معرفی کرد.
بانکداری ایرانی –مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه معلم ۴۰ نماینده برتر فروش بیمه های زندگی و سرمایه گذاری این شرکت را معرفی کرد.

سعید گیوه چی با بیان این که برای این رتبه بندی شاخص های دقیق تعریف شده است، گفت: حق بیمه صادره در ۹ ماه اول سال ۱۳۹۴، حق بیمه وصول شده، تعداد بیمه نامه های صادر شده در سال ۱۳۹۴، تعداد و حق بیمه تمدیدی، تعداد بیمه نامه های فسخ و  ابطال شده، میزان بدهی و سهم استان در بیمه های زندگی شاخص های انتخاب نمایندگان برتر بوده است.

به گفته او  بررسی عملکرد فروش بیمه های زندگی و سرمایه گذاری این نمایندگی ها نشانگر تلاش آنها در اجرای صحیح مفاهیم و اصول علم بازاریابی خرد، استفاده از  تکنیک ها  و مهارت های فروش بیمه زندگی و توسعه فرهنگ بیمه است.

گیوه چی همچنین اظهار کرد: این نمایندگان به پاس قدردانی از کسب رتبه ۱ تا ۴۰ نمایندگان جنرال و نمایندگان فروش بیمه های زندگی می توانند از دوم دی ماه سال جاری از طرح «ویژه نمایندگان برتر فروش بیمه‌های زندگی» که در اختیار شعب تحت سرپرستی است استفاده کرده و خدمات  وسود بیشتری به بیمه گزاران خود پیشنهاد کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: