کد خبر: ۵۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴ - 22 December 2015
وی افزود: ما به عنوان نامزدها و خبرنگاران به عنوان ارباب رسانه و کسانی که اطلاع‌رسانی می‌کنند، وظیفه حساسی بر دوش‌مان است، چرا که هنوز اوضاع و احوال اقتصادی در کشور با مشکلاتی روبروست.
وزیر اسبق اطلاعات گفت: هنوز اوضاع و احوال اقتصادی کشور با مشکلاتی روبروست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت سازندگی امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با بیان "هم برای مجلس خبرگان از حوزه خوزستان و هم برای مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ثبت‌نام کرده‌ام"، گفت: تلاش کنیم انتخابات پرشکوه برگزار شود و نماد حکومت جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: ما به عنوان نامزدها و خبرنگاران به عنوان ارباب رسانه و کسانی که اطلاع‌رسانی می‌کنند، وظیفه حساسی بر دوش‌مان است، چرا که هنوز  اوضاع و احوال اقتصادی در کشور با مشکلاتی روبروست.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: مردم در انتخابات شرکت کنند. حضور مردم در انتخابات یک تکلیف الهی است.

حجت‌الاسلام فلاحیان تاکید کرد: حکومت باید مردمی باشد و کسانی که مسئول اداره هستند باید توسط مردم انتخاب شوند و این همان تبعیت اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی کار خطرناکی است؛ رای مردم هم اعتبار شرعی دارد و هم اعتبار قانونی و اساس و اعتبار حکومت بر اسلام، قانون و تکلیف است و حضور مردم باعث می‌شود نامزد اصلح مردم وارد انتخابات شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: