کد خبر: ۵۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - 21 December 2015
در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.
 در نخستین جشنواره ملی رضایتمندی مشتری که با حضور بانک ها و شرکت های بیمه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک مهر اقتصاد نشان عالی رضایتمندی مشتریان را دریافت کرد.

 در این جشنواره که توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد، نشان عالی رضایتمندی مشتریان با عنوان مدیریت شایسته در بانک و بیمه به سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعطا شد.

در این مراسم که با حمایت دستگاه های اجرایی و تشکل های مرتبط با این حوزه به منظور تبیین رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه بانک و بیمه برگزار گردید پس از انجام فرآیند ارزیابی منطبق بر اصول تخصصی و علمی با همکاری اساتید دانشگاه ها از بانک ها و بیمه های حامی حقوق مصرف کننده تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، در جشنواره ملی رضایتمندی مشتری تنی چند از مسئولان و دست اندرکاران بازاریابی و مقامات کشوری  همچون معاون کل نهاد ریاست جمهوری، معاون وزیر اقتصاد، رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اساتید داخلی و خارجی به ایراد سخنرانی پرداختند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: