کد خبر: ۵۶۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - 06 December 2015
ساختمان جدید شعبه امام خمینی(ره) گرگان با حضور معاونین امور مناطق و پشتیبانی مهندسی بانک مهر اقتصاد افتتاح شد.
 ساختمان جدید شعبه امام خمینی(ره) گرگان با حضور معاونین امور مناطق و پشتیبانی مهندسی بانک مهر اقتصاد افتتاح شد.

 جواد حاجی مزدارانی - معاون امور مناطق بانک - در مراسم گشایش این شعبه، اظهار کرد: بانک مهر اقتصاد یک بنگاه اقتصادی ارزشی است که به واسطه اعتماد عمومی و ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم، متمایز از سایر بانک‎هاست.

وی جایگاه مناسب بانک مهر اقتصاد را مرهون اعتماد مردم دانست و افزود: بانک مهر اقتصاد به واسطه اعتماد عمومی در بسیاری از استان‎های کشور به لحاظ حجم منابع در میان سه بانک برتر بوده که این اعتماد و اطمینان، وظیفه ما را سنگین‎تر می‎کند.

حاجی‎مزدارانی با تاکید بر ارزشی بودن بانک مهر اقتصاد، افزود: این بانک در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت توسعه اقتصاد کشور تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید داخلی و طرح های همراستا با اقتصاد مقاومتی، توسعه بنگاه‎های اقتصادی و تقویت اقتصاد خانوارها به کار گرفته است.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد تحقق اقتصاد مقاومتی را راه نجات اقتصاد کشور دانست و  ابراز داشت: مقام معظم رهبری با این کلیدواژه مسیر و تکلیف را بر همگان روشن نموده اند و بانک مهر اقتصاد نیز با تاسی از رهنمودهای ایشان تلاش خواهد کرد تا منابع در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور مصرف شود.

در ادامه، محمد سنچولی – مدیر کل شعب استان گلستان - گزارشی از فعالیت های بانک در استان ارائه کرد و گفت: بانک مهر اقتصاد توانسته است با تلاش و کوشش همکاران و اعتماد و اطمینان مردم، 9 درصد از مجموع حجم منابع پولی استان را به خود اختصاص دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: