کد خبر: ۵۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - 04 December 2015
مسئولین شرکت تلگرام و همچنین جمع کثیری از کاربران مدعی هستند که نرم افزار واتساپ (WhatsApp) هر لینکی مرتبط با شبکه اجتماعی تلگرام را بلاک می کند.
مسئولین شرکت تلگرام و همچنین جمع کثیری از کاربران مدعی هستند که نرم افزار واتساپ (WhatsApp) هر لینکی مرتبط با شبکه اجتماعی تلگرام را بلاک می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، صداقت در عمل و گفتار کمپانی فیسبوک و مسئولینش همیشه زیر سوال بوده است و این کمپانی بارها متهم به اعمال نادرست همچون سوء استفاده از اطلاعات شخصی مردم شده است.

با وجود اینکه هنوز زمان زیادی نمی گذرد که بسیاری از دیگر شبکه های اجتماعی فیسبوک را متهم به بلاک کردن لینک ها و ارتباط محتویات موجود با دیگر شبکه های اجتماعی رقیب مانند Tsu.co کرده اند، ولی هنوز این کمپانی بدون هیچ عرق شرمی رویه منفور کاری خود را ادامه می دهد.
هنوز هم بعد از گذشت این مدت زمان، فیسبوک این رفتار ناپسند خود را هنوز کنار نگذاشته است و دوباره مشابه رفتار مذکور را تکرار کرده است ولی این بار قطعا برای بسیاری از شما و دیگر کاربران ملموس تر خواهد بود.


مسئولین شرکت تلگرام و همچنین جمع کثیری از کاربران مدعی هستند که نرم افزار واتساپ (WhatsApp) هر لینکی مرتبط با شبکه اجتماعی تلگرام را بلاک می کند. این مسئله بدین گونه گزارش شده است که شما لینک ها را در واتساپ خواهید دید ولی نمی توانید بر روی آن کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید و یا حتی اجازه کپی لینک های مرتبط با تلگرام نیز به کاربر داده نمی شود تا بلکه از طریق راه های دیگر بتواند از لینک مورد نظر بهره برد.

هرچند فیسبوک هنوز در خصوص این مسئله پاسخی به رسانه ها نداده است ولی مسئولین تلگرام در طی مصاحبه ای با پایگاه خبری The Verge اذعان دارند که فیسبوک حتما این مسئله یک نوع خطای برنامه نویسی یا مشکلی در فیلترینگ هوشمندش خواهد خواند، در صورتی مسئولین این کمپانی بایستی به این عمل شرورانه و نادرست خود اعتراف کنند.
با توجه به شواهد موجود قطعا این موضوع جدی بنظر می رسد و نشان از آن دارد که فیسبوک بار دیگر بجای انتخاب راه درست و رقابت سالم در فضای مجازی، دست به اقدامات ناپسند و مسلما غیر حرفه ای زده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: