کد خبر: ۵۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - 01 December 2015
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد:
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان بوشهر گفت: سرعت، دقت و پاسخگویی از شاخصه های برتر یک بنگاه مالی است.
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان بوشهر گفت: سرعت، دقت و پاسخگویی از شاخصه های برتر یک بنگاه مالی است.  

 سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک– به همراه معاونین پشتیبانی و مهندسی، امور مناطق و مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت از شعب استان بوشهر بازدید به عمل آورد و ضمن دیدار و تبادل نظر با کارکنان در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

ایمانی برخوداری از آخرین تجهیزات در صنعت بانکداری و تجهیز شدن به دانش و فن آوری های روز دنیا را از الزامات فعالیت در حوزه پولی و بانکی عنوان کرد و بیان داشت: سرعت، دقت و پاسخگو بودن به مشتریان از شاخصه های برتر یک بنگاه مالی است بنا بر این همه کارکنان بانک مهر اقتصاد باید این ویژگی ها را در خود تقویت کنند.

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد ضمن ابراز رضایت از وضعیت شعب استان با تقدیر از زحمات تمامی همکاران بر مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: مشتریان یکی از مهمترین سرمایه های بانک محسوب می شوند و با اتکا به این سرمایه ارزشمند می توان به موفقیت های قابل توجهی دست یافت.

وی بر احساس امنیت، آرامش و مرتفع نمودن خواسته های مشتریان تاکید کرد و افزود: این مهم علاوه بر ایجاد انگیزه در مشتریان فعلی بانک، می تواند زمینه را برای جذب مشتریان جدید نیز  فراهم کند.

ایمانی از اخذ مجوز نهایی بانک مهر اقتصاد در آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: حضور گسترده و موثر در بازار، افزایش بهره وری، مشتری مداری و مدیریت معوقات از مهم ترین برنامه های بانک می باشد.  

گفتنی است در این سفر مدیر عامل و هیئت همراه از ستاد سرپرستی، شعب مرکزی بوشهر، بندردیلم، بندر گناوه و شعبه دشتستان بازدید به عمل آوردند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: