بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ مدیرعامل بیمه «ما» تاکید کرد: با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمهای و آموزش درست شاخصههای آن میتوانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.
مدیران عامل شرکتهای بیمه "ما" و سرمد در نشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.
در این جلسه در خصوص شرکتهای تازه تاسیس بیمهای و برنامه خدمترسانی سریع و کارشناسی به بیمهگذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.
علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این دیدار تاکید کرد : شرکتهای بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمهای خود و تلاش برای گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.
مجید صفدری، مدیر عامل بیمه «ما» نیز گفت: درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه با ورود شرکتهای جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سختتر از پیش کرده است؛ براین اساس ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیکهای نوین در کسب و کار بیمهای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیکهای فنی و مدلهای خدماترسانی به بیمهگذاران بیش از پیش احساس میشود.
وی در ادامه افزود: شرکتهای بیمهگر باید توجه ویژهای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب جامعه به خرید بیمهنامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد میشود.
صفدری گفت: اگر بازاریابی و کسب مهارتها را یک تمرین حرفهای بدانیم و به بازآموزی مهارتها اهمیت دهیم نیمی از راه را پیمودهایم. همچنین با نگاهی جدید به بازاریابینوین بیمهای و آموزش درست آن میتوانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت را تحقق بخشیم.