کد خبر: ۵۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - 29 November 2015
در این جلسه در خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بیمه‌ای و برنامه خدمت‌رسانی سریع و کارشناسی به بیمه‌گذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛  مدیرعامل بیمه «ما» تاکید کرد: با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه‌ای و آموزش درست شاخصه‌های آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.

مدیران عامل شرکت‌های بیمه "ما" و سرمد در نشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.

در این جلسه در خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بیمه‌ای و برنامه خدمت‌رسانی سریع و کارشناسی به بیمه‌گذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.

علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این دیدار تاکید کرد : شرکت‌های بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمه‌ای خود و تلاش برای گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.

مجید صفدری، مدیر عامل بیمه «ما» نیز گفت: درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه با ورود شرکت‌های جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سخت‌تر از پیش کرده است؛ براین اساس ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیک‌های نوین در کسب و کار بیمه‌ای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیک‌های فنی و مدل‌های خدمات‌رسانی به بیمه‌گذاران بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در ادامه افزود: شرکت‌های بیمه‌گر باید توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد می‌شود.

صفدری گفت: اگر بازاریابی و کسب مهارت‌ها را یک تمرین حرفه‌ای بدانیم و به بازآموزی مهارت‌ها اهمیت دهیم نیمی از راه را پیموده‌ایم. همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی‌نوین بیمه‌ای و آموزش درست آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت را تحقق بخشیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: