کد خبر: ۵۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 24 November 2015
تندیس نشان برتر کیفیت و بهره‌وری به پاس خدمات‌رسانی شایسته، نوآوری در محصولات بیمه‌ای و تلاش در راستای تحقق اصول مشتری‌مداری به مجید صفدری، مدیرعامل بیمه «ما» دریافت شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛   شرکت بیمه «ما» در دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری موفق به کسب تندیس برتر کیفیت و بهره‌وری شد.

 تندیس نشان برتر کیفیت و بهره‌وری به پاس خدمات‌رسانی شایسته، نوآوری در محصولات بیمه‌ای و تلاش در راستای تحقق اصول مشتری‌مداری به مجید صفدری، مدیرعامل بیمه «ما» دریافت شد.

در این دوره از کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری که با هدف تبادل نظرات علمی، پژوهشی و تجربی در قالب سخنرانی‌های کلیدی، کارگاه‌های تخصصی، ارائه تجارت برتر و مطالعات موردی در سازمان‌ها و دستیابی به دانش روز و شناخت متدولوژی‌های جدید برگزار شد، بیش از 800 متخصص و مدیران عامل شرکت‌های برتر در حوزه‌های راهبری کیفیت و بهره‌وری حضور داشتند.

گسترش شمول محورهای کیفیت و بهره‌وری، تعالی سازمانی، تعیین افق‌های آینده، آموزش، توسعه و تبادل دانش و تجارب در سازمان‌های پیشرو، فرهنگ‌سازی سیستم‌های یکپارچه مدیریت، بررسی چالش‌های بهره‌وری در صنعت، تعیین شاخص‌های کلیدی عملکرد، اندازه‌گیری بهره‌وری و تعامل آن با مباحث کیفی در بنگاه‌های اقتصادی و نهایتا ارائه آخرین دستاوردهای ملی در زمینه‌های مدیریت کیفیت و بهره‌وری از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی بزرگ بود.

به گزارش ایسنا، تندیس برتر دهمین کنفرانس ملی کیفیت و بهره‌وری در راستای تحول در منابع انسانی، ارائه خدمات با استفاده از به‌روز‌ترین سیستم‌های فناوری اطلاعات و رعایت اصل مشتری‌مداری به شرکت بیمه «ما» اهدا شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: