کد خبر: ۵۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 12 November 2015
مدير عامل بانک مهر اقتصاد به همراه رئيس اداره کل روابط عمومي ضمن بازديد از مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک با مديران و کارشناسان آن گفت و گو کرد.
 مدير عامل بانک مهر اقتصاد به همراه رئيس اداره کل روابط عمومي ضمن بازديد از مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک با مديران و کارشناسان آن گفت و گو کرد.

 سيد ضياء ايماني، مدير عامل بانک، در نشست با کارکنان مرکز ارتباط با مهر گفت: مشتريان بانک جايگاه ويژه اي در دستيابي به اهداف و راهبردهاي کلان بانک دارند و بزرگ ترين سرمايه بانک محسوب مي شوند، بنابراين اين مرکز يکي از مهم ترين نقاط تماس بانک به شمار مي رود و نحوه فعاليت آن اهميت بسزايي در ارتباط هدفمند با مشتريان دارد.

ايماني در ادامه بر ارتقاي سطح علمي کارکنان مرکز ارتباط مهر و افزايش اطلاعات تخصصي آن ها در حوزه فعاليت بانک تاکيد کرد و افزود: همکاران حاضر در اين مرکز بايد مستمراً به دنبال خواسته ها و انتظارات مشتريان باشند و با انتقال آن به مسوولان تا حصول نتيجه نهايي پيگير باشند.

مدير عامل بانک مهر اقتصاد خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم ارتقاي سطح رضايتمندي مشتريان و افزايش چشمگير ميزان تماس با اين مرکز در آينده نزديک اقدام به توسعه زيرساخت هاي سخت افزاري و نرم افزاري مرکز خواهيم نمود.

در ادامه، نيک اختر، معاون اعتبارات و امور بين الملل، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي اين مرکز گفت: مرکز ارتباط با مهر تاکنون موفق به پاسخگويي به بيش از 400 هزار نفر از مشتريان گرديده که به لحاظ ميزان حجم تماس در رتبه دوم بانک هاي کشور قرار داريم.

وي جمع آوري اطلاعات در خصوص سوالات، دغدغه ها و شکايات مشتريان، تجزيه و تحليل انتقادات ارباب رجوع، انعکاس خواست هاي سپرده گذاران به مبادي ذيصلاح در بانک و تلاش براي مرتفع نمودن آن ها را از مهم ترين برنامه هاي اين مرکز عنوان کرد و گفت: طرح هايي همچون سامانه شعب ياب، يکپارچه سازي کانال هاي ارتباطي، توسعه مرکز با نگاه به آينده و بهينه سازي ثبت اطلاعات مشتريان از جمله اقداماتي است که به زودي عملياتي خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: