کد خبر: ۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۱ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 10 November 2015
مدير عامل بانک تجارت با حضور در دومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه در کيش با مشتريان بزرگ شبکه بانکي و فعالان اقتصادي کشور ديدار و گفت و گو کرد.
 مدير عامل بانک تجارت با حضور در دومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه در کيش با مشتريان بزرگ شبکه بانکي و فعالان اقتصادي کشور ديدار و گفت و گو کرد.

در اين ديدارها که در محل غرفه بانک تجارت در نمايشگاه بورس، بانک و بيمه انجام شد توسعه خدمات ارزي در دوران پساتحريم، افزايش تعامل با مشتريان در جهت سفارشي سازي خدمات بانکداري شرکتي، چکونگي استفاده مشتريان بزرگ از ظرفيتهاي هلدينگ مالي بانک تجارت و بررسي راهکارهاي تقويت حمايت از کسب وکارهاي دانش بنيان از جمله مهم ترين موضوعاتي بود که در ديدارهاي مدير عامل بانک تجارت با مشتريان مورد بررسي قرار گرفت.

مقدم و هيات همراه همچنين در زمان برگزاري نمايشگاه از غرفه هاي بانک ها، سازمان ها و شرکت هاي حاضر در دومين نمايشگاه بين المللي بورس، بانک و بيمه کيش بازديد کردند.

اين نمايشگاه در حاشيه هفتمين همايش و نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران (اينوکس 2015) در جزيره کيش برگزار شد. دکتر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، مهندس ترکان مشاور عالي رئيس جمهور و دبير شوراي مناطق آزاد تجاري کشور، امين زاده مشاور حقوقي رئيس جمهور و دکتر پورحسيني رئيس سازمان خصوصي سازي از جمله مهمترين سخنرانان اين همايش بودند. معرفي قابليت‌هاي نهادهاي مالي داخلي و خارجي، توانمندي‌ها و دستاوردهاي بازار سرمايه، پول و بيمه کشور، توانمندي‌هاي شرکت‌هاي حاضر در بورس اوراق بهادار، خدمات نوين بانکي در حوزه بازار پول کشور، خدمات نوين بيمه‌اي و افزايش ظرفيت‌ها براي رقابت بازار پول و سرمايه کشور با بازارهاي مشابه منطقه اي از جمله موضوعاتي است که طي سه روز برگزاري اين نمايشگاه به آن پرداخته مي شود.

دومين نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانک، بيمه و خصوصي‌سازي و هفتمين نمايشگاه معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايران در کيش طي روزهاي 18 تا 20 آبان با حضور بانک‌ها، شرکت‌هاي بيمه، موسسات مالي و دست‌اندرکاران طرح‌ها و پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري کشور در جزيره کيش برگزار مي شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: