کد خبر: ۵۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - 07 November 2015
مجمع عمومی موسس شرکت بیمه تجارت نو با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در هتل انقلاب تهران برگزار شد.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛ مجمع عمومی موسس شرکت بیمه تجارت نو با حضور بیش از 90 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی در هتل انقلاب تهران برگزار شد.

مهدی سامری دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو در گزارشی به سهامداران این شرکت از روند طی شده در سه سال گذشته برای راه‌اندازی و تاسیس بیمه تجارت، گفت: برای اولین بار در صنعت بیمه کشور، شرکت بیمه‌ای با سرمایه ثبتی 2500 میلیارد ریال وارد بازار می‌شود که در نوع خود بزرگترین شرکت بیمه از نظر سرمایه ثبتی است.

وی با اشاره به حضور قدرتمند سهامدارانی از بخش‌های مختلف مالی و سرمایه‌گذاری و بخش انرژی ادامه داد: شرکت بیمه تجارت نو با مشارکت و سهامداری بزرگترین مجموعه‌های مالی و سرمایه‌گذاری کشور و همچنین مجموعه‌های بزرگ فعال در حوزه انرژی‌، نفت و گاز تشکیل شده که این مزیت به قدرت این شرکت بیمه در ارائه پوشش‌های بیمه‌ای در بخش عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه‌های انرژی کمک فراوانی می‌کند.

پس از ارائه گزارش دبیر هیئت موسس شرکت بیمه تجارت نو با رای سهامداران، شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانیان، شرکت تدبیرگران فردای امید، پست بانک ایران و دکتر علی رستمی بعنوان اعضای اصلی هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین در این مجمع "موسسه حسابرسی هشیار بهمند" به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و "موسسه حسابرسی بهمند" به‌عنوان حسابرسی و بازرس علی‌البدل انتخاب شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: