کد خبر: ۵۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 03 November 2015
جلسه مشترك مديران بانك سرمايه و BMCE BANK اسپانيا در زمينه آغاز همكاري هاي دو جانبه برگزار شد.
جلسه مشترك مديران بانك سرمايه و BMCE BANK اسپانيا در زمينه آغاز همكاري هاي دو جانبه برگزار شد.

 پرويز احمدي، سرپرست مديريت عامل و رئيس هيأت مديره و علي اصغر نوري، مدير اداره عمليات ارزي اين بانك، در جلسه اي با حضور رادي حموده، مدير عامل BMCE BANK اسپانيا و خوان مانوئل پرز، مدير بين الملل آن بانك، در سالن كنفرانس ساختمان مركزي بانك سرمايه ديدار و گفت و گو كردند.

در ابتداي اين جلسه رادي حموده، مدير عامل BMCE BANK اسپانيا با ارائه توضيحاتي در خصوص فعاليت هاي اين بانك در حوزه بين الملل، با اشاره به پتانسيل هاي اين بانك و همسنگي آن با بانك هاي قدرتمند اروپايي و فضاي مساعد فعاليت در ايران اظهار داشت: در ديداري كه با مديران ارشد صنعت بانكداري در ايران داشتيم، اميدهاي ما نسبت به افزايش روابط بانكي و مالي در شرايط پس از تحريم قوت گرفته است و با توجه به توان بانك سرمايه، خواستار برقراري همكاري هاي بين بانكي هستيم.

وي در ادامه گفت: ما در زمينه سوئيفت و افتتاح حساب بانكي شرايط را براي آغاز همكاري فراهم نموده ايم و براي ورود به بازار ايران و سرمايه گذاري و ارتباط با بانك سرمايه علاقه منديم. با گذر از فضاي تحريم ها، بازارها و بانك هاي ايراني نياز به گسترش روابط بانكي دارند و BMCE BANK به لحاظ LCها و خطوط اعتباري در وضعيت بسيار مناسبي قرار دارد و اين مي تواند فرصت خوبي براي آغاز ارتباط مالي بين بانك ها باشد.

در ادامه اين جلسه، احمدي، سرپرست و رئيس هيأت مديره بانك سرمايه، ضمن عرض خيرمقدم به هيأت اسپانيايي، با استقبال از پيشنهاد حموده، آمادگي بانك سرمايه را در خصوص ايجاد و گسترش همكاري هاي دوجانبه؛ به ويژه در خصوص صدور كارت هاي اعتباري اعلام نمود.
اين گزارش مي افزايد نوري، مدير اداره عمليات ارزي بانك سرمايه، نيز در سخناني با اشاره به لزوم ايجاد روابط كارگزاري بين طرفين اظهار کرد: قبل از هرگونه فعاليتي، بر افتتاح حساب دو بانك نزد يكديگر تأكيد داريم و معتقديم كه بدون روابط بين بانكي، فعالان اقتصادي دو كشور نيز نمي توانند با سهولت به مراودات بازرگاني بپردازند.

گفتني است اين جلسه در راستاي فعاليت هاي حوزه بين الملل بانك سرمايه به منظور توسعه همكاري با بانك هاي خارجي جهت تقويت مراودات تجاري در دوران پساتحريم برگزار شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: