کد خبر: ۵۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 24 October 2015
در بازی های لیگ اروپا نتایج زیر به دست آمد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در گروه یک، در استانبول، تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه، یک ( فرناندو 89)‌ به صفر بر آژاکس هلند غلبه کرد و تیم مولده از نروژ سه ( کامارا 11، فورن 18 و الیونوسی 56) به یک ( کامانز 55) بر سلتیک از اسکاتلند غلبه کرد.


در گروه دوم، بوردو از فرانسه با گل دقیقه 21 لاکروی، یک به صفر در برابر سیون سوئیس شکست خورد و لیورپول با نتیجه یک ( کان 37) به یک ( دیویس 15) در برابر روبین غازان روسیه متوقف شد.


در گروه سوم،‌ و در باکو، کابالای جمهوری آذربایجان یک (‌دودو دقیقه 93)‌به سه (‌ آبامیانگ دقایق 31،‌38 و 72 )‌در برابر بوروسیا دورتموند آلمان شکست خورد؛ و در سالونیکای یونان نیز تیم سالونیکا صفر به صفر در برابر اف سی کراسنودار روسیه متوقف شد.


در گروه چهارم، در هرنینگ دانمارک،‌تیم فوتبال میتیلند این کشور یک ‌(پوسیچ 43) به چهار (‌کالیون 19،‌گابیادینی دقایق 31 و 40 ،‌هیگواین دقیقه 94) در برابر ناپولی ایتالیا تن به شکست خانگی داد و در ورشو نیز تیم های فوتبال لژیا ورشو و اف ث بروخ بلژیک یک یک شدند.


در گروه پنجم در وین، راپید وین اترش سه ( هوفمن 34،‌شواب 52 و پتسوس 68) به دو (‌دوریس 12 و هروسکوفسکی 76)‌در برابر ویکتوریا پیلسن جمهوری چک به برتری رسید و ویارئال اسپانیا نیز در خانه چهار ( باکومبو، 17 و 32 ، سولدادو 61 و بیلی 71)‌به صفر میهمانیش دینامو مینسک بلاروس را در هم کوبید.


در گروه ششم، براگای پرتغال سه ( حسن 61،‌ادواردو 77 و آلان 88) به دو ( آلساندرینی 84 و باتشووی 87)‌ مارسی فرانسه را شکست داد و تیم فوتبال اسلوان لیبرسک جمهوری چک نیز یک ( لوکاسن 87)‌به یک (‌هوسن 96)‌در برابر گرونینگن دانمارک متوقف شد.


در گروه هفتم بازی تیم های دنیپروی اوکراین و سنت اتین فرانسه یک به صفر به سود تیم فرانسوی به پایان رسید و لاتزیوی ایتالیا نیز در خانه سه به یک روزنبرگ نروژ را شکست داد.


در گروه هشتم، لوکوموتیو مسکو یک یک در برابر بشیکتاش ترکیه متوقف شد و اسپورتینگ لیسبون پرتغال پنج به یک بر اسکندربو از آلبانی چیره شد.


در گروه نهم،‌ در سوئیس،‌بازل یک به دو از میهمانش بلنزه لهستان شکست خورد و فیورنتینای ایتالیا نیز در خانه دو به یک به لخ پوزنان لهستان باخت.


در گروه دهم، اندرلخت بلژیک دو به یک در برابر میهمانش تاتنهام انگلیس پیروز شد و بازی موناکوی فرانسه و قره باغ جمهوری آذربایجان، یک هیچ به نفع تیم فرانسوی پایان یافت.


در گروه یازدهم این بازی ها در قبرس، تیم فوتبال آپوئل این کشور دو یک بر آستراس یونان غلبه کرد و در آلمان نیز شالکه دو به دو در برابر اسپارتا پراگ از جمهوری چک متوقف شد.


در گروه دوازدم نیز تیم فوتبال آلکامار هلند در بازی خانگی،‌یک صفر به آگزبورگ آلمان باخت و بازی تیم های پارتیزان بلگراد صربستان و آتلتیک بیلبائو اسپانیا در بلگراد،‌دو صفر به نفع میهمان پایان یافت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: