کد خبر: ۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 18 October 2015
مشتريان اين بانک در شهريور ماه سال جاري به طورميانگين روزانه بیش از ٢٤ ميليون تراکنش از طريق سيستم سپهر و در مجموع ٧٤٥ ميليون و ٢٨٦ هزار تراکنش موفق مالي انجام دادند. اين ميزان رشد تراکنش نمايانگر استقبال مشتريان از خدمات اين بانک مي باشد.
​تعداد کل تراکنش هاي سامانه سپهر بانک صادرات ايران در طي شهريور ماه سال جاری از مرز ٧٤٥ ميليون تراکنش گذشت.

 مشتريان اين بانک در شهريور ماه سال جاري به طورميانگين روزانه بیش از ٢٤ ميليون تراکنش از طريق سيستم سپهر و در مجموع ٧٤٥ ميليون و ٢٨٦ هزار تراکنش موفق مالي انجام دادند. اين ميزان رشد تراکنش نمايانگر استقبال مشتريان از خدمات اين بانک مي باشد. 

براساس اين گزارش بانک صادرات ايران در راستاي همسويي با بانکداري نوين، جلب رضايت و تامين رفاه و آسايش مشتريان و همچنين صرفه جويي در وقت و هزينه هموطنان از سال ٧٩ نسبت به نصب و راه اندازي سيستم پردازش هوشمند رايانه هاي (سپهر) درشعب خود اقدام نموده است. با توجه به سرعت، تنوع خدمات، سهولت و امنيت بالاي سيستم سپهر، استقبال مردم از اين سيستم زياد بوده به طوري که تا پايان  شهريورماه ماه سال٩٤ حدود بیش از ٤٣ ميليون حساب الکترونيکي توسط هموطنان درشعب اين بانک افتتاح شده است.

گفتني است تعداد کل تراکنشهای سیستم سپهر در پایان شهريورماه سال ٩٤ در مقایسه با ماه مشابه سال قبل حاکی از ١٤ درصد رشد می باشد همچنین میانگین روزانه تعداد تراکنشهای سیستم سپهر در مقطع مزبور حاکی از ١٤درصد رشد می باشد.

گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٦٠٠ شعبه در سراسر کشور، ٤١٨ هزار دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ٤٤٧ هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: