کد خبر: ۵۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - 16 October 2015
دومین نشست مدیران صف و ستاد بانک رفاه در سال جاری با حضور مدیر عامل، رییس و اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و روسای اداره های صف و ستاد در تهران برگزار شد.
دومین نشست مدیران صف و ستاد بانک رفاه در سال جاری با حضور مدیر عامل، رییس و اعضای هیات مدیره ، مدیران امور و روسای اداره های صف و ستاد در تهران برگزار شد.

دکتر علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه در این همایش گفت: لازمه موفقیت تجزیه و تحلیل عملکردها و نگاه به آینده توام با تحلیل گذشته است و باید به صورت مستمر و منظم عملکردها تجزیه و تحلیل شوند.

دکتر صدقی با اشاره به تاثیر «برجام» بر نظام بانکداری کشور و فرصت هایی که در آینده ای نزدیک نصیب بانک های ایرانی خواهد شد، اظهار داشت: در آستانه رفع تحریم ها هستیم و در صورت برداشته شدن آنها یک بازار عظیم برای بانک های ایران و از جمله بانک رفاه گشوده خواهد شد که با توانمندسازی خود باید به نحو مطلوب از آن بهره برداری کنیم. 

وی همچنین بر ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و مقررات کمیته بال در صحنه بین المللی در دوران پساتحریم تاکید کرد و ادامه داد: بانکداری بین المللی هم اکنون پیشگام تر و مترقی تر از نظام بانکداری ایران در حرکت است. بنابراین برای رقابت با این شیوه بانکداری باید خود را به شدت توانمند و قدرتمند سازیم. یکی از این زمینه ها رسیدن به الزامات و استانداردهای بال 2 و 3 است که متاسفانه بانک های کشور در شرایط بال 1 به سر می برند. شبکه سوئیفت روزآمد، شرکت های صرافی و سرمایه گذاری قوی و توان تجارت بین المللی از الزامات حضور در شبکه بانکی بین المللی است.

گفتنی است در روز نخست همایش، 6 کارگروه متشکل از اعضای هیات مدیره،‌ معاونان مدیرعامل،‌ مدیران امور و روسای ادارات امور شعب و ستادی با هدف پاسخگویی به پرسش همایش تحت عنوان چگونه به اهداف خواهیم رسید،‌ تشکیل شد.

اعضای هر کارگروه پس از بحث و بررسی و همچنین تجزیه و تحلیل شرایط پیشنهادهایی به همایش ارائه کردند که در روز دوم نمایندگان 6 کارگروه مصوبات خود را قرائت کردند.
در پایان همایش با صدور احکامی از سوی مدیرعامل، مسئولان پیگیری شاخص های بانک در تمامی حوزه ها مشخص شدند.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: