کد خبر: ۵۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 11 October 2015
روح الله حسینیان که در مخالفت با اولویت بررسی طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» در مجلس سخن گفته بود، به سخنان موافق این موضوع واکنش نشان داد.
نماینده تهران در واکنش به اینکه مخالفان برجام، کاسب تحریم خوانده می شوند، گفت: می گویند «کاسبان تحریم منافعشان در تحریم و منافع ابرقدرت هاست» من نه منافعی در تحریم ها دارم ونه در رفع تحریم ها! کسانی که ادعا می کنند 85 درصد مردم با توافق موافقند، پس لابد ما را در مقابل مردم می دانند که روی حضور دوباره مان در مجلس خط کشیده ایم!
 
به گزارش خبرآنلاین، او که مدعی بود موافقان برجام از کاسبان تحریم هستند و نه مخالفانش، ادامه داد: من روح الله حسینیان هستم و نه شرکت اقتصادی ای دارم که منافعم در تحریم باشد و نه از جای دیگری حقوق می گیریم! من اگر از مجلس بروم، پانزدهم ماه آینده باید خدا روزی من را برساند چون ریالی پس انداز ندارم!

حسینیان بی آنکه از نورالدین پیرموذن برادر کمال الدین پیرموذن نماینده مجالس ششم و هفتم اردبیل در مجلس که به آمریکا رفته است، نامی ببرد، گفت: کسی از خانواده ما به خارج از کشور پناهنده نشده که تحریم و یا رفع آن تاثیری در منافع ما داشته باشد! 

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: