کد خبر: ۵۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 11 October 2015
تاکنون مطالبات بیش از 110 هزار نفر از طلبکاران میزان که سپرده های خرد نزد این موسسه مالی داشته اند پرداخت شده است و برای پرداخت سپرده های طلبکاران درشت نیز پیشنهاد شده در قالب تهاتر عمل شود و نسبت به تسویه بدهی به آنان اقدام شود.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ استاندار خراسان شمالی گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی بانک صادرات تا پایان امسال مطالبات 85 درصد از سپرده گذاران خرد موسسه مالی و اعتباری میزان به آنان پرداخت می شود.

سید علی اکبر پرویزی  اظهار کرد: البته این منوط به اقدام هیات تسویه و تامین دو تا سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل فروش اموال موسسه مالی اعتباری ورشکسته میزان است که با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته، ظرف یکی دو ماه آینده محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون مطالبات بیش از 110 هزار نفر از طلبکاران میزان که سپرده های خرد نزد این موسسه مالی داشته اند پرداخت شده، افزود: برای پرداخت سپرده های طلبکاران درشت نیز پیشنهاد شده در قالب تهاتر عمل شود و نسبت به تسویه بدهی به آنان اقدام شود. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه مشکلات میزان حدود 8 ماه است که مدیران استان را درگیر کرده است گفت: از مردم انتظار داریم که قبل از سپرده گذاری در موسسات مالی، تحقیقاتی در خصوص میزان اعتبار موسسه مورد به عمل آورند و به صرف پرداخت یک یا دو درصد سود بیشتر، دارایی خود را به خطر نیندازند.


کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: