کد خبر: ۵۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - 08 October 2015
روز گذشته گروه آرین به طور رسمی برند لوکس خود را معرفی کرد. این مجموعه که پیشتر نمایندگی میتسوبیشی ژاپن را برعهده داشت، به طور رسمی از ورود این لوکس ساز به ایران خبر داد.
داریوش بی‌ریا که مدیرعاملی گروه آرین را بر عهده دارد، از حضور DS به ایران خبر داد و اعلام کرد: این برند می‌تواند یکی از بازیکن‌های اصلی خودروهای پریمیوم در ایران باشد.

بی‌ریا اضافه کرد: با توجه به برنامه چشم‌انداز 1404، نیاز بازار خودرو ایران به 2.3 میلیون دستگاه می‌رسد که از این میزان دو میلیون دستگاه در کشور تولید خواهد شد و 300هزار دستگاه باقیمانده به کشور وارد خواهد شد. با فرض اینکه سهم خودروهای پریمیوم در بازار وارداتی‌ها همین 10درصد فعلی باقی بماند، نیاز بازار حدود 30هزار دستگاه خودرو لوکس در سال خواهد بود که این ظرفیت فرصت مناسبی را پیش روی DS قرار خواهد داد. همچنین با قرار‌گیری اقتصاد کشور در مسیر رشد، امکان افزایش این ظرفیت نیز وجود دارد.

گروه‌ آرین فعالیت خود را در مارچ سال 2011 با نمایندگی انحصاری میتسوبیشی در ایران آغاز کرد و سال بعد آن نمایندگی کامیونت‌های JAC را دریافت کرد.
مدیرعامل این شرکت تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال گذشته توانستیم بالاترین میزان رضایت مشتریان را در بحث فروش داشتیم و در سه ماهه نخست امسال نیز رتبه 3 خدمات پس از فروش را دریافت کردیم.

بی‌ریا با اشاره به اینکه ایران در دوره انتقال است گفت: پیش بینی می‌شود تا 10 سال آینده بیشتر برندهای خودرویی در ایران حاضر باشند، در این شرایط تمرکز عرضه کنندگان خودرو از موضوع تامین خودرو به واردات خودرو تغییر خواهد کرد.

مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: شوروم مرکزی این شرکت تا دو ماه آینده در بلوار اندرزگو به بهره برداری خواهد رسید. همچنین مرکز خدمات پس از فروش این شرکت در مرکز تجاری البرز در آجودانیه با استانداردهای DS فرانسه در حال راه اندازی است.
وبسایت رسمی DS در ایران نیز با آدرس driveds.ir، روز گذشته راه اندازی شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: