با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد از شعب استان خوزستان نظارت ستادی به عمل آمد.
منصور شیخ الاسلامی - رئیس اداره کل روابط عمومی بانک - در نشست با مدیران شعب استان با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی بانک، هدف از نظارت های ستادی و سرکشی از شعب را بررسی نحوه اجرای دستور العمل های ابلاغی و کیفیت اجرای آن در شعب عنوان کرد.
وی اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی در صدد است تا با ارتباط نزدیک با همکاران، نقاط قابل بهبود را شناسایی کرده و نقطه نظرات کارکنان را در راستای اهداف بانک به کار گیرد.
رئیس اداره کل روابط عمومی نقش روابط عمومی ها را در معرفی و ارائه خدمات پولی و مالی اسلامی به مشتریان بسیار موثر و تاثیر گذار عنوان کرد و گفت: همیاران روابط عمومی باید ارزش های بانک را به صورت رسا و شیوا به مشتری اطلاع رسانی کنند.
شیخ الاسلامی خاطر نشان کرد: همیاران روابط عمومی ها باید با ارتباط موثر، شناخت روحیات مشتری و مدیریت ابزارهای ارتباطی به دنبال اثر گذاری و افزایش رضایت مندی آن ها باشند.
وی به دستاوردهای بانک مهر اقتصاد و جایگاه آن در میان بانک های کشور اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها و ارتقاء جایگاه مرهون تلاش های تمامی همکاران در سراسر کشور است .
در ادامه، رستم پور – مدیر کل شعب استان خوزستان – با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: بی شک یکی از فواید نظارت ستادی شناخت نقاط ضعف مجموعه می باشد که با اصلاح آن می توان با سرعت بیشتر به اهداف مورد نظر بانک دست یافت.