کد خبر: ۵۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 03 October 2015
عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، با هدف آماده‌سازی بانک برای شرایط پسا‌تحریم با قانع‌زاده سفیر ایران در برزیل دیدار کرد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، با هدف آماده‌سازی بانک برای شرایط پسا‌تحریم با قانع‌زاده سفیر ایران در برزیل دیدار کرد.

بانک توسعه صادرات ایران، دیدار و مذاکره با بانک‌های خارجی را برای آماده‌سازی شرایط پس از تحریم آغاز کرده، این بار اگزیم‌بانک ایران در برزیل با مقامات آن کشور دیدار داشته است.

در این سفر نشست‌هایی با نمایندگان وزارت خارجه، مقامات اقتصادی برزیلی و کاشا بانک برزیل با هدف آماده‌سازی شرایط پساتحریم برپا شد.

همچنین در این سفر، حسین عیوضلو، عضو هیات مدیره این بانک و محمدعلی قانع‌زاده، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برزیل دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدارها، عیوضلو ضمن تشریح نقش بانک توسعه صادرات ایران به‌عنوان اگزیم بانک کشور در گسترش تبادلات تجاری بین ایران و کشورهای هدف به معرفی خدمات این بانک پرداخت.

در جریان این سفر ضمن انجام مذاکراتی از قبیل اعطای خطوط اعتباری به کشورهای آسیایی، حوزه CIS، آمریکای لاتین و آفریقا، آمادگی بانک توسعه صادرات به منظور دریافت خط اعتباری از سوی برزیل به‌عنوان بانک عامل از طرف دولت ایران اعلام شد.

به گزارش ایسنا، نسبت به تبادل اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای بررسی زمینه‌ها و راهکارهای آغاز همکاری‌های دوجانبه موافقت شد و بانک توسعه صادرات ایران آمادگی خود را برای انجام این هماهنگی‌ها از طریق اداره تأمین مالی و سرمایه‌گذاری بین‌الملل این بانک و نیز دفتر تجاری بانک در سائوپائولو اعلام کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: