کد خبر: ۵۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۷ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - 20 September 2015
نیسان از کمپانی های خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی است. نیسان نیز همانند تویوتا و هوندا که شرکت های خودور سازی لوکس لکسوس و آکورا را احداث نمودند، کمپانی خودرو های لوکس اینفینیتی را راه اندازی کرد. دفتر مرکزی کمپانی نیسان در شهر یوکوهاما، ژاپن قرار گرفته است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ نیسان از کمپانی های خودروسازی ژاپنی و چند ملیتی است. نیسان نیز همانند تویوتا و هوندا که شرکت های خودور سازی لوکس لکسوس و آکورا را احداث نمودند، کمپانی خودرو های لوکس اینفینیتی را راه اندازی کرد. دفتر مرکزی کمپانی نیسان در شهر یوکوهاما، ژاپن قرار گرفته است. طبق بررسی های انجام شده در سال 2012 کمپانی نیسان پس از شرکت های جنرال موتورز، تویوتا، فولکس واگن، هیوندای موتور گروپ و فورد، ششمین کمپانی بزرگ خودرو سازی جهان به حساب آمد. اکنون به معرفی یکی از محصولات امسال این کمپانی تحت عنوان نیسانz  370  نیسمو خواهیم پرداخت.

z  370  نیسمو در حقیقت نسخه ارتقا یافته ای از z  370  کوپه است که توسط خط تولید مخصوص نیسان با تیونینگ های خاص تولید می شود. در آخرین نسخه این خودرو تغییراتی در طراحی خارجی دیده می شود، موتور نیز دست خوش تغییراتی مثبت شده است. موتور این خودرو از یک موتور تقویت شده نسبت به نسخه های قبلی تشکیل شده است که 3.7 لیتری بوده و توان تولید 350 اسب بخار قدرت و 276 پوند فوت گشتاور را دارا است.

این نیسان 2015 مجهز به چرخ های 19 اینچی آلومینیومی که قدورت مانور زیادی را برای راننده فراهم کرده است. در داخل این خودرو ی زیبا فضای مناسب برای دو سرنشین فراهم شده است. صفحه نمایش نیز قابلیت فراهم آوردن اطلاعات حیاتی خودرو را برای راننده دارا است. صندلی های نیسمو از جنس چرم مرغوب و در بعضی نسخه ها قرمز طراحی شده اند. از دیگر ویژگی های خودرو، پدال های آلومینیومی، چراغ های پشتی ال ای دی، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و سیستم اعلان فشار باد تایر خواهد بود.

نزدیک ترین رقیب این خودرو را می توان شورولت کامارو اس اس در نظر گرفت. از دیگر رقبای احتمالی نیز می توان از هیوندای جنسیس کوپه و فورد ماستانگ جی تی نام برد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: