کد خبر: ۵۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - 10 September 2015
مدیران بانک اتریشی ارسته گروپ در حاشیه سفر رییس‌جمهور اتریش و هیات اقتصادی همراه در بانک توسعه صادرات حضور یافتند و شرایط همکاری دو جانبه بانکی را مورد بررسی قرار دادند.
در این دیدار محمدحسین مهرانی، مدیرامور بین‌المللبانک توسعه صادرات به مذاکره با این هیات به منظور بررسی توانمندی‌های موجود برای برقراری روابط بانکی در پسا‌تحریم پرداخت.

با توجه به سوابق همکاری‌های قبلی گروه بانکی اتریشی درسال‌های منتهی به 2003 میلادی با ایران و عقدقراردادهای خطوط ریفاینانس کوتاه‌مدت یکساله با بانک مرکزی، بانک اتریشی درصدد بررسی شرایط بازار ایران است.

در این دیدار مذاکرات اولیه در خصوص مبادله مدارک بانکی برای برقراری روابط دوجانبه به عمل آمد و شروع روابط و ارائه خدمات بانکی متقابل منوط به مساعدشدن شرایط و رژیم حقوقی بین‌المللی اعلام شد.

ارسته گروپ یک شرکت خدمات مالی و بانکداری اتریشی با 200 سال سابقه بانکی است که دفتر مرکزی آن در وین واقع شده و خدمات این بانک عمدتا مبتنی بر بانکداری شرکتی و بانکداری سرمایه‌گذاری است. این بانک دارای 2700 شعبه در هفت کشور است. ارسته گروپ بزرگترین شرکت خدمات مالی در اروپای مرکزی و شرقی است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: