کد خبر: ۴۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - 09 September 2015
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری ایران و آلمان باید دو طرفه باشد، گفت: ایران را صرفا به دید یک بازار فروش اجناس نباید نگاه کرد، زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیادی در آن فعال هستند که باید آنها را در نظر بگیرند.
عبدالوهاب سهل آبادی در نشست بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ایالت بادن- ورتنبرگ آلمان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: تعاملات خوبی برای همکاری به وجود آمده است اما ایران را نباید صرفا به دید بازار فروش اجناس نگاه کرد، زیرا تولیدکنندگان و صادرکنندگان زیادی در آن فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه گذاری دو طرفه انجام شود، اظهار امیدواری کرد گفت‌وگوی بین هیات آلمانی با صنعتگران و تجار اصفهان نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان یادآور شد: ایران فعلی کشور 10 سال گذشته نیست، چراکه صنعتگران آن در سال‌های اخیر علیرغم همه تحریم‌ها با سخت‌کوشی زیاد کار کردند تا تسلیم این شرایط نشوند.

سهل آبادی ادامه داد: اصفهان صنعتی‌ترین استان کشور است و بزرگ‌ترین کارخانجات تولید فولاد و سیمان در آن فعال هستند. از سوی دیگر حدود 8000 واحد صنعتی در 67 شهرک صنعتی مشغول به کار هستند.

وی از فعالیت 600 واحد معدنی فلزی و سنگ در استان خبر داد و گفت: در بحث صنعت کشاورزی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و صنایع دستی زیادی نیز در اصفهان تولید می‌شود و ظرفیت گردشگری در آن نیز زیاد است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: