کد خبر: ۴۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - 09 September 2015
مردی که با معرفی خود به نام سرهنگ اقدام به فروش تراول های جعلی در شرق پایتخت می کرد، در قرار صوری پلیس به همراه همدستانش دستگیر شد.
ساعت 15:00 دهم شهریورماه در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت یک باند جعل اسکناس در منطقه شرق پایتخت و اینکه چند شب گذشته فردی که خود را سرهنگ معرفی می کرد دو برگ تراول جعلی را به یکی از کسبه محله نارمک فروخته و بیان داشته هرچقدر از این تراول های جعلی بخواهید برای شما مهیا خواهم کرد ، عوامل تجسس و اطلاعات یگان کلانتری 127نارمک رسیدگی به موضوع را دردستور کار قرار دادند .

ماموران ضمن اینکه به محل اعزام شدند ابتدا سرهنگ قلابی را شناسایی و وی را بازداشت کردند و سپس با آموزش های ارائه شده به وی موجبات یک معامله صوری را تدارک دیدند.

در ادامه مقرر گردید مقدار 8 میلیون ریال تراول 500 هزار ریالی را به قیمت 350 هزار ریال خریداری نمایند به همین منظور در میدان امام حسین (ع) قرار را گذاشتند و ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری 127 نارمک در محل حاضر و تعداد 3 نفر به هویت های "تورج" ،"منصور" و "فرامرز" در عملیاتی با شگردهای پلیسی دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 250 قطعه تراول 500 هزار ریالی به مبلغ 12 میلیون و 500 هزار ریال کشف گردید.

در ادامه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و فردی که خود را سرهنگ معرفی می نمود  درتحقیقات بیان داشت "تورج" به بنده گفت مقداری تراول 500 هزار ریالی دارم ایا شما خریدار دارید بنده نیز با توجه به اینکه با وی اشنا بودم چند تراول از وی خیداری و آنها را در محله نارمک خرج کردم .

سرهنگ محمد جلینی رییس کلانتری 127نارمک درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرونده متهمین به همراه اموال مکشوفه به دادسرای ناحیه چهار رسالت انتقال و دستورات قضایی مبنی بر تحویل پرونده و متهمین به پلیس اگاهی فاتب اخذ گردید./باشگاه خبرنگاران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: