کد خبر: ۴۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - 02 September 2015
همزمان با پنجمین نشست مجمع شهرداران آسیایی اولین پیشخوان شهرنت بانک شهر روز دوشنبه با حضور مدیر عامل بانک شهر کشور؛ نمایندگان مجلس و جمعی از مسوولان همزمان با روز قزوین راه اندازی شد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در این مراسم توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را با هدف کاهش هزینه ها در دستور کار بانک شهر خواند و گفت: راه اندازی کیوسک های شهرنت به عنوان مراکزی که انواع خدمات بانکی را بدون نیاز به شعبه و کارکنان ارایه می دهند از جمله این اقدامات است.

مسیح قائمیان با اشاره به اهمیت سهولت دسترسی شهروندان به خدمات بانکی 24 ساعته گفت: راه اندازی خود بانک (VTM) را یکی از اساسی ترین اقدامات در این زمینه دانست.

وی افزود: پیشخوان های شهرنت، مجهز به خود بانک (VTM) ، در واقع همان شعب بانک شهر است که به صورت 24 ساعته بخشی از خدمات بانکی را مانند خود دریافت، خودپرداز و دستگاه صدور کارت هدیه به مشتریان ارایه می دهد که در این پیشخوان ها، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب الکترونیکی به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه پیشخوان های شهرنت برای نخستین بار در کشور توسط بانک شهر راه اندازی شده است، تصریح کرد: این شعب الکترونیکی با قابلیت ویژه ارایه خدمات مجازی به شهروندان، یکی از اساسی ترین اقدامات در زمینه توسعه بانکداری الکترونیکی است.
قائمیان با بیان اینکه در حال حاضر شش شهر به شهرنت مجهز شده اند، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال، تعداد پیشخوان های شهرنت در کشور به 300 پیشخوان خواهد رسید و شهرنت قزوین یکی از مجهزترین ها می باشد.

این مسوول تاکید کرد: هم اکنون سرویس های افتتاح حساب، انتقال وجه داخلی بین سپرده های بانک شهر، اعلام مفقودی و مسدودی کارت و مسدود کردن اینترنت بانک و همراه بانک، اعلام موجودی حساب، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده مشتری و همچنین صدور کارت نقدی توسط دستگاه های خودبانک در پیشخوان های شهرنت بانک شهر فعال است که قابلیت ارایه خدمات به شهروندان را دارد .

قائمیان یادآور شد: شهرنت بانک شهر، به مجموعه راهکارها، محصولات و خدمات الکترونیکی نوین بانک شهر اتلاق می شود که با رویکرد رفع نیازهای روزمره شهروندان به خدمات بانکی و پرداخت ایجاد شده است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: