کد خبر: ۴۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - 02 September 2015
مدیرعامل بانک شهر گفت: این بانک می‏تواند به عنوان ضمانت کننده پروژه‎ها، زمینه‎ای را فراهم ‏کند تا سرمایه‏گذاران با آسايش خاطر بيشتري جذب شوند.
حسین‌محمد پورزرندي 11 شهریورماه در سفر به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهداف سفر خود به این استان، افزود: چهارمحال و بختیاری از پتانسیل بالای گردشگری و طرح‎های بسیار خوبی برخوردار است که می‏تواند سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی را به این استان جذب کند.
 
وی از بانک شهر به عنوان واسطه‎گر مالي یاد کرد و گفت: بانک شهر می ‏تواند به عنوان ضمانت کننده پروژه‎ها، زمینه‎ای را فراهم ‏کند تا سرمایه‏گذاران با آسايش خاطر بيشتري جذب شوند.
 
پورزرندي اطهارکرد: حمایت از پروژه‎های شهری در کنار شهرداري از اهداف مهم بانک شهر است؛ چراکه این بانک در گذشته نیز از طرح های صنعتی، تولیدی و خدماتی حمایت کرده است.
 
وی با بیان اینکه پروژه‌های شهری علاوه بر توجيه‎پذیری می‏توانند امید بخش باشند، تصریح کرد: اگر برای طرح‎ها تضمینی وجود داشته باشد تمایل مردم در سرمايه گذاری نیز بیشتر خواهد شد.
 
بازدید از چند پروژه مهم شهرداری شهرکرد و چند بافت فرسوده از دیگر برنامه‎های سفر یک روزه مدیرعامل بانک شهر به شهرکرد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: